کد خبر : 1477466 | 09 آذر 1396 ساعت 00:05 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی چلسی مقابل سوانسی

چلسی در دیداری خانگی موفق شد با یک گل سوانسی را شکست بدهد و جایگاهش در رتبه سوم جدول لیگ برتر را حفظ کند.

پیروزی خانگی چلسی مقابل سوانسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان آنتونیو کونته در این دیدار برتر از سوانسی بودند؛ اما تنها یک بار توانستند دروازه حریف را باز کنند؛ هرچند همین یک گل برای رسیدن این تیم به سه امتیاز کافی بود. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه 11 و روی ارسال ویلیان روی دروازه سوانسی ایجاد شد؛ اما ضربه سر مارکوس آلونسو از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه آبی ها تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند و در دقیقه 29، چیزی نمانده بود که آلوارو موراتا با یک ضربه والی، گل اول را به نام خود ثبت کند؛ اما واکنش خوب فابیانسکی، دروازه سوانسی را نجات داد.

 

1256785

 

برتری آبی ها ادامه داشت و این تیم می توانست در دقیقه 43 سرانجام به گل برسد؛ اما پدرو هم نتوانست از موقعیت بسیار خوبی که پیدا کرده بود، استفاده کند و به این ترتیب نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

نیمه دوم هم با برتری چلسی آغاز شد و پس از اینکه پدرو در دقیقه 54 یک موقعیت خوب را از دست داد، این تیم در دقیقه 55 سرانجام به گل رسید. شوت محکم انگولو کانته از پشت محوطه جریمه در بین راه به ویلفرد بونی برخورد کرد و به جایی رفت که رودیگر توانست با یک ضربه سر، دروازه فابیانسکی را باز کند.

 

 

1256786

 

 

چلسی می توانست خیلی زود به گل دوم برسد؛ اما ضربه دیدنی مارکوس آلونسو، راهی به چهارچوب دروازه سوانسی پیدا نکرد. برتری آبی ها ادامه داشت و در دقیقه 63، چیزی نمانده بود که آلوارو موراتا اختلاف را به دو گل افزایش بدهد؛ اما ضربه سر محکم او را فابیانسکی دفع کرد.

 

حملات چلسی به یکی دو موقعیت خطرناک دیگر هم منجر شد؛ اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد. در دقایق پایانی تیم میهمان پیش کشید؛ ولی تلاش آنها برای زدن گل تساوی ثمری نداشت و بازی با همان یک گل به سود آبی ها به پایان رسید.

دیدگاه‌ها