کد خبر : 1478409 | 12 آذر 1396 ساعت 16:46 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

در رقابت تیم های اول و دوم جدول لیگ یک؛

حساسیت مانع جذابیت نشد

دو تیم نفت مسجد سلیمان و بادران در شرایطی برابر هم صف آرایی کردند که شاگردان محمد ربیعی برای کم کردن فاصله با صدرنشین وارد زمین شده بودند.

حساسیت مانع جذابیت نشد

به گزارش "ورزش سه"، تیم های اول و دوم جدول لیگ یک امروز در دیداری حساس برابر هم قرار گرفتند و درپایان در یک بازی جذاب با تساوی 3 بر 3 یک امتیاز سهم هر دو تیم شد تا فاصله بادران با صدرجدول از 7 امتیاز بیشتر نشود و البته شاگردان ربیعی در مصاف با شاگردان فکری موفق به کم کردن فاصله هم نشدند تا این رقابت در هفته های آتی همچنان ادامه داشته باشد.


نکته جالب این دیدار این بود که در شرایطی پرگل ترین دیدار فصل لیگ یک رقم خورد که دو تیم شرایط حساسی را در جدول رده بندی تجربه می کنند، اما 6 گلی که در این دیدار به ثمر رسید نشان می دهد هر دو تیم از کیفیت های خوبی در خط تهاجمی و تفکرات سرمربیان خود بهره مند هستند.


آخرین مرتبه ای که 6 گل را در یک رقابت لیگ یکی شاهد بودیم به هفته دوم بازمی گردد که شهرداری ماهشهر برابر شهرداری تبریز به پیروزی 4 بر 2 دست یافت و حالا پس از 14 هفته باز هم 6 گل در یک مسابقه از رقابت های لیگ یک شاهد بودیم.


بادران در شرایطی به این مسابقه پا گذاشته بود که 4 پیروزی پیاپی کسب کرده بود و مسجد سلیمان هم بی توقف به صعود می اندیشید؛ نتیجه به دست آمده در این مسابقه نشان داد که دو تیم از کیفیت بالایی برخوردار هستند و احتمالا تا پایان فصل هم می توانند به این روند ادامه دهند.

دیدگاه‌ها