کد خبر : 1478800 | 14 آذر 1396 ساعت 14:35 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

دغدغه غیرمنتظره برای مدیران بارسلونا

خاویر ماسکرانو علی رغم مصدومیت طولانی مدت اومتیتی و در مضیقه بودن بارسا برای خط دفاعی، همچنان اصرار به جدایی دارد.

دغدغه غیرمنتظره برای مدیران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تا همین 10 روز پیش همه چیز در بارسلونا عادی بود و این تیم به پیشروی قاطعانه خود در لالیگا ادامه می داد؛ اما دو تساوی متوالی برابر والنسیا و سلتا سبب شد تا حالا اتلتیکو بیشترین سود را ببرد و فاصله 10 امتیازی را به 6 امتیاز کاهش دهد. از خوش شانسی بارسلونا، رئال تنها توانست دو امتیاز از فاصله خود را کاهش دهد و فعلا در 8 امتیازی بلوگرانا قرار دارد.

 

 

1257989

 

 

نکته دیگر که حالا به بزرگترین دغدغه مدیران بارسا تبدیل شده، به تقاضای جدایی ماسکرانو بر می گردد. مدافع 34 ساله آرژانتینی در این فصل به نیمکت نشین ثابت بارسا تبدیل شده و قصد جدایی دارد.

او اطمینان دارد که در برنامه های والورده جایی ندارد و در سال جام جهانی قصد رفتن به تیمی را دارد که بتواند در آن به صورت ثابت بازی کند. پیشنهاداتی از چین و آمریکا برای وی رسیده و به همین دلیل او به مدیران بارسا اعلام کرده است که همین زمستان مجوز جدایی او را صادر کنند.

مشکل اینجاست که در بازی این هفته برابر سلتا، اومتیتی مصدوم شد و دو ماه قادر به همراهی بارسا نخواهد بود و این تیم هم اکنون فقط فرمالن و پیکه را به عنوان مدافع میانی در اختیار دارد. فرمالن هم بازیکنی همیشه مصدوم است و مشخص نیست تا چه زمانی در شرایط آرمانی قرار داشته باشد.

 

با وجود درخواست مدیران بارسا از ماسکرانو برای به تعویق انداختن جدایی اش تا تابستان؛ اما طبق ادعای موندودپورتیوو، او اصرار دارد که تا یک ماه دیگر کار انتقالش نهایی شود. بارسلونا حالا باید به فکر جذب یک مدافع جدید در زمستان باشد؛ برنامه ای که اصلا در دستور کار این باشگاه قرار نداشت.

 

دیدگاه‌ها