کد خبر : 1479004 | 15 آذر 1396 ساعت 12:47 | 29.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ قهرمانان آسیا؛

گروه A: تراکتور در انتظار حریفان تکراری

تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا با نایب قهرمان عربستان و میزبان باشگاه های جهان همگروه شد.

گروه A: تراکتور در انتظار حریفان تکراری

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال تراکتورسازی در نخستین گروه لیگ قهرمانان آسیا 2018 قرار گرفت. حریفان تراکتورسازی اگرچه قهرمانان کشورهایشان نیستند اما همگی تیم های سرسختی هستند.


الجزیره امارات

 

تیم فوتبال الجزیره که چند سال پیش قوی ترین تیم فوتبال امارات در مسابقات آسیایی به شمار می رفت، در مسابقات فصل گذشته لیگ این کشور در رده هفتم قرار گرفت. این تیم در فصل گذشته ی لیگ قهرمانان به عنوان ضعیف ترین تیم غرب آسیا شناخته شد و در دور گروهی حذف شد. حالا اما الجزیره وضعیت بهتری نسبت به فصل پیش دارد و در رده چهارم جدول لیگ امارات جای گرفته است. میزبان جام باشگاه های جهان که از امروز آغاز می شود، برای حضور در این رقابت ها تا حدودی از بازیکنان تجهیز شده و قطعا حریف سختی برای همگروه های خود خواهد بود.

 

الاهلی عربستان

 

تیم دوم عربستان در حال حاضر که با استفاده از بازیکنان خارجی خطرناک و در راس آنها عمرالسوما، بهترین خط حمله عربستان را در اختیار دارد. در هفته هایی که الهلال درگیر برگزاری بازی های رفت و برگشت فینال آسیا بود، الاهلی به صدر جدول لیگ رسید اما در حال حاضر با انجام یکی از بازی های عقب افتاده ی الهلال، سبزپوشان به رده دوم بازگشتند. الاهلی آخرین تیمی بود که در فصل گذشته لیگ قهرمانان توسط شاگردان برانکو حذف شد.

 

تراکتورسازی ایران

 

تراکتورسازی یکی از بهترین تیم های فصل گذشته ی فوتبال ایران بود و پس از کسب مقام سوم در لیگ و نایب قهرمانی در جام حذفی فصل پیش را به پایان رساند. این تیم پس از عوض شدن مربی و برخی تغییرات در بین بازیکنان در فصل جاری روند خوبی نداشته و با 16 امتیاز از چهارده بازی در نیمه پایین جدول لیگ ایران قرار دارد. تراکتوری ها در فصل گذشته لیگ قهرمانان غایب بودند و حالا با بازگشت به این رقابت ها باید در گروهی سخت با رقبا مسابقه دهند. اضافه شدن چند بازیکن سرباز در نیم فصل احتمالا تنها امید گل محمدی و کادرش برای تقویت این تیم پیش از مسابقات آسیایی است. تیم تراکتورسازی در سال های قبلی لیگ قهرمانان سابقه همگروهی با الجزیره امارات و الاهلی عربستان را داشته است.

 

برنده پلی آف الغرافه قطر/ پاختاکور ازبکستان

 

چهارمین تیم گروه A لیگ قهرمانان آسیا هم با پلی آف مشخص می شود. دیداری که بین تیم های پاختاکور و الغرافه برگزار می شود، تعیین کننده سومین همگروه و رقیب تراکتورسازی ایران خواهد بود. پاختاکور در فصل گذشته لیگ ازبکستان پایین تر از لوکوموتیو و نسف قارشی در جایگاه سوم جدول ایستاد و دومین نماینده ازبک ها در پلی آف لقب گرفت. رقیب پاختاکور تیم الغرافه خواهد بود که در حال حاضر از 10 بازی در لیگ قطر تنها 10 امتیاز به دست آورده و شرایط خوبی ندارد. با وجود اینکه بازی در قطر کار آسانی برای پاختاکور نیست اما می توان شانس نماینده ازبکستان را برای رسیدن به مرحله گروهی کمی بیشتر از حریف دانست.

دیدگاه‌ها