کد خبر : 1479017 | 15 آذر 1396 ساعت 13:24 | 19.4K بازدید | 0 دیدگاه

گروه D هم جای زندگی نیست!

کار سخت ذوب‌آهن در جدال با ۲ قهرمان

شاگردان امیر قلعه‌نویی در صورت صعود از پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا با دو تیم صدرنشین قطر و ازبکستان همگروه می‌شوند.

کار سخت ذوب‌آهن در جدال با ۲ قهرمان

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام گروه‌بندی فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های ایرانی حریفان خود را شناختند و در بین آنها علاوه بر استقلال که در گروه مرگ قرار گرفته، ذوب‌آهن هم کار راحتی نخواهد داشت و اگر بتواند تیم آیزاول، قهرمان فصل گذشته لیگ هند را در مرحله پلی‌آف شکست دهد با رقبای سرسختی مواجه خواهد شد.


الدحیل قطر، یکی از تیم‌های گروه B لیگ قهرمانان آسیاست که با ادغام لخویا و الجیش، تیم‌های قهرمان و رده چهارم فصل گذشته لیگ ستارگان شکل گرفته و در فصل جدید نیز در ۱۰ بازی، ۹ پیروزی و تنها یک تساوی داشته و از سوی دیگر آمار قابل توجه ۳۹ گل زده را دارد که به نظر می‌رسد بتواند حتی یکی از مدعیان لیگ قهرمانان باشد.


لوکوموتیو تاشکند، دیگر حریف احتمالی ذوب‌آهن در گروه B نیز یک ماه قبل قهرمانی در سوپر لیگ حرفه‌ای ازبکستان را با اختلاف ۸ امتیازی نسبت به نسف قارشی، تیم دوم جدول جشن گرفت و از نظر فنی اکنون به مراتب کیفیت بالاتری نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا که در گروه A پایین‌تر از الاهلی امارات، استقلال ایران و التعاون عربستان در قعر جدول جای گرفت پیدا کرده است.


الوحده امارات، دیگر تیم گروه دوم فصل جدید لیگ قهرمانان آسیاست و همانند ذوب‌آهن که با حذف نفت به این رقابت‌ها رسید، با توجه به عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای شباب الاهلی(ادغام تیم‌های الاهلی و الشباب) توانسته در این مسابقات حضور پیدا کند.

 


اسامی تیم‌های گروه B فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا:


الدحیل قطر، الوحده امارات، لوکوموتیو ازبکستان و (برنده ذوب‌آهن ایران و آیزاول هند).

دیدگاه‌ها