کد خبر : 1480543 | 22 آذر 1396 ساعت 09:32 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - وست بروم

دو تیم لیورپول و وست بروم، امروز در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - وست بروم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که در هفته های اخیر روند خوبی را طی کرده است، با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار گرفته و 16 امتیاز با صدرنشین یعنی سیتی فاصله دارد. شاگردان یورگن کلوپ که در اوایل فصل روند پرفراز و نشیبی طی کرده بودند، رفته رفته توانستند اوضاع را بهبود ببخشند و در هفته های اخیر نتایج نسبتا خوبی کسب کرده اند. آنها در 6 بازی اخیر خود، 4 پیروزی و 2 تساوی به دست آورده اند که آمار نسبتا خوبی برای آنها محسوب می‌شود. فاصله با صدر باعث شده که آنها امسال نیز قید قهرمانی را بزنند ولی تلاش آنها باز هم بر کسب سهمیه لیگ قهرمانان خواهد بود.

 

1258373

 

 

در آن سو وست بروم سال خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و در نهایت پس از چندین سال تونی پولیس از هدایت این تیم اخراج شد. آنها در حال حاضر با 13 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته اند و در 6 بازی اخیر خود، 3 شکست و 3 تساوی به دست آورده اند.  با وجود این فرم ضعیف، وست بروم همواره می‌تواند برای هر حریفی دردسر ساز شود.

 

در 6 تقابل اخیر آنها با لیورپول، 3 پیروزی برای شاگردان کلوپ و 3 تساوی به دست آمده است. باگدان، کلاین، ماتیپ و مورنو به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمشان نیستند و حضور استوریج در این دیدار هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1259610

دیدگاه‌ها