کد خبر : 1481125 | 24 آذر 1396 ساعت 18:49 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای عجیب سرمربی گرمیو: من از رونالدو بهتر بودم

رناتو گائوچو، ستاره سابق برزیلی در دهه 80 و 90 و سرمربی فعلی گرمیو خودش را بازیکن کاملتری از کریستیانو رونالدو می داند.

ادعای عجیب سرمربی گرمیو: من از رونالدو بهتر بودم

 

به گزارش "ورزش سه"، یکشنبه در شرایطی فینال جام باشگاه های جهان بین رئال مادرید و گرمیو برگزار می شود که گائوچو در مصاحبه ای در ماه مارچ خودش را بهتر از رونالدو قلمداد کرد.

 

گائوچو گفت: "نسل امروز اغلب به کریستیانو رونالدو نگاه می کند؛ اما این نسل بازی من را ندیده است؛ اما اگر با نسل های قدیمی و افرادی که بازی های من را تماشا کرده اند صحبت کنید مطمئن باشید که آنها نظر متفاوتی دارند.

 

 

1259800

 

 

من دوست دارم بازی رونالدو را ببینم و قهرمانی در باشگاه هایی را که در آن بازی می کردم، تجربه کنم؛ اما من در مقطعی بازی می کردم که تیم ها 3 الی 4 ماه حقوق عقب افتاده به بازیکنان خود داشتند.

 

من دوست داشتم امروز بازیکن رئال بودم و هفته ای یک بار در استادیوم های باکیفیت و کنار هم تیمی های فوق العاده رونالدو بازی می کردم.

 

رونالدو یک هیولا و یک بازیکن عالی است، اما او به شدت روی قدرت خود کار می کند و تکنیک زیادی ندارد. شما فقط باید بازی های او را در رئال مادرید و لحظاتی که او سمت چپ را ترک می کند را تماشا کنید تا ببینید رونالدو تقریبا هیچ دستاوردی ندارد؛ اما من بازیکن کاملتری بودم چون می توانستم در سمت راست، در مرکز، یا در سمت چپ بازی کنم."

دیدگاه‌ها