کد خبر : 1481534 | 26 آذر 1396 ساعت 14:35 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

پانادیچ: من مقصر اشتباهات داوری نیستم

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس بعد از 4 بازی محرومیت، از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان قادر خواهد بود روی نیمکت این تیم حاضر شود.

پانادیچ: من مقصر اشتباهات داوری نیستم

به گزارش "ورزش سه"، ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس که در حاشیه دیدار مقابل پارس جنوبی جم از سوی داور اخراج شده بود، در ادامه با توجه به گزارش عجیب جلال مرادی به عنوان ناظر این دیدار از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شد. او اکنون قادر خواهد بود بعد از 4 بازی دوری از نیمکت این تیم، از جدال مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به نیمکت سرخپوشان حاضر شود.


پانادیچ در خصوص رکورد پرسپولیس در عدم دریافت گل و عملکرد دروازه‌بان این تیم به خبرنگار ما گفت: این رکورد مختص گلر و من که مربی او هستم نیست. بلکه این رکورد کلی و برای تیم است، از خط دفاعی و دیگر بازیکنان تا کادرفنی که برای کسب نتیجه مشارکت می‌کنند، است.


وی ادامه داد: البته هنوز رکورد نصیب ما نشده و دقایقی به آن باقی مانده است. فکر کنم گلر سابق سپاهان رکورددار است و فکر می‌کنم دقایق کوتاهی تا آن باقی مانده است و دوست داریم این اتفاق را هم به هواداران تقدیم کنیم.


مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مورد محرومیت خود نیز گفت: این محرومیت تمام شد. خیلی عجیب بود. دوست ندارم درباره آن حرف بزنم و از دیدار این هفته قادر خواهم بود روی نیمکت حاضر شوم.


ایگور پانادیچ در واکنش به اینکه او فردی جنگجو به نظر می‌رسد و این اتفاق را پیش از این برابر الهلال و الاهلی نیز با درگیری خود خبرساز شده بود گفت: من جنگجو نیستم. چرا اینطور فکر می‌کنید؟ من اشتباهی مرتکب شدم؟ من عصبی می‌شوم وقتی که اشتباه بزرگ و تاثیرگذاری از سوی داور رخ می‌دهد. آن موقع انتظار دارید من واکنشی نشان ندهم؟ این اشتباهات و تکرار آن به نظرتان طبیعی است؟ من باید نسبت به اشتباهاتی که علیه تیم ما رخ می‌دهد واکنش نشان دهم؛ اما متاسفانه اشتباه را شخص دیگری (داور) مرتکب می‌شود و جریمه‌اش را باید من و امثال من بدهند. امیدوارم این اشتباهات برابر ما کم و کمتر شود و تلاش یک هفته‌ای تیم هدر نرود. من مقصر اشتباهات داور نیستیم که بعد از آن دستور به اخراجم صادر شود.

دیدگاه‌ها