کد خبر : 1481902 | 28 آذر 1396 ساعت 11:39 | 42.9K بازدید | 0 دیدگاه

کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و حاج صفی 

رسانه‌های یونان در دام عشق به ستاره‌های ایران

روزنامه های امروز یونان طبق روال روزهای گذشته بار دیگر صفحات روی جلد خود را به پوشش اخبار پیرامون ستاره های ایرانی شاغل در این کشور اختصاص دادند.

رسانه‌های یونان در دام عشق به ستاره‌های ایران

به گزارش "ورزش سه"، حضور سه بازیکن ایرانی در سوپرلیگ یونان با درخشش و حواشی پیرامون کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی توام بود که این اتفاقات از چشم رسانه های این کشور از جمله رسانه های نوشتاری و روزنامه ها دور نماند به خصوص روزنامه های امروز که هر کدام از روزنامه های مطرح شهر آتن یکی از این بازیکنان را سوژه کردند.


به همین بهانه نگاهی انداختیم به سوژه هایی که روزنامه های امروز یونان در خصوص ستاره های ایرانی شاغل در فوتبال این کشور پرداختند.

 


روزنامه LUMIÈRE DES SPORTS


این روزنامه امروز با انتشار تصویری از شادی کریم انصاری فرد در آخرین بازی المپیاکوس برابر پاس جیانینا به حسرت او به خاطر مردود شدن گل سالمی که به ثمررساند پرداخت و مدعی شد با این وجود با گل های او و سایر بازیکنان عنوان قهرمانی نیم فصل به سرخ و سفیدهای آتن رسید. این روزنامه همچنین تصویر دیگری از کریم را در جشن سال نو میلادی باشگاه روی جلد برد.

 

1260917

 


روزنامه TEMPS SPORTIF 


روزنامه منتسب به باشگاه AEK و کانون های هواداری این باشگاه محبوب شهر آتن با انتشار تصویری از مصاف دور رفت AEK با پانیونیوس از خوش و بش مسعود شجاعی و مانوئل خیمنز سرمربی اسپانیایی به عنوان سوژه بهره برد تا همچنان اخبار حضور ستاره ایرانی در جمع زرد و مشکی پوشان را پوشش بدهد.

 

1260914

 


روزنامه CHAMPIONNAT


این روزنامه با انتشار فهرست خریدهای باشگاه المپیاکوس در زمستان 2018 به احسان حاج صفی ستاره ملی پوش ایرانی پانیونیوس به عنوان یکی از این خریدها اشاره کرد و تصویر او را روی جلد برد. حاج صفی به  یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمان یونان برای تقویت جناح چپ خط دفاعی المپیاکوس تبدیل شده و این روزنامه مدعی شد مذاکرات محمودرضا فاضلی مدیربرنامه احسان با سران باشگاه مراحل پایانی خود را طی می کند.همچنین تصویری از کریم انصاری فرد در جشن سال نو باشگاه هم منتشر شد.

 

1260915

 


روزنامه PROVISIONS


یکی دیگر از روزنامه های پرطرفدار آتن  از کریم انصاری فرد به عنوان یکی از سه گزینه اصلی کسب عنوان بهترین مهاجم نیم فصل نخست سوپرلیگ نام برده و به درخشش قابل توجه ملی پوش ایرانی پرداخت. این روزنامه در گزارشی از اتفاقات جالب توجه برای کریم انصاری فرد در اردوی المپیاکوس خبر داد و مدعی شد واکنش ستاره ایرانی به بی مهری های ابتدای فصل فوق العاده بود.

 

1260916

 


روزنامه 1-2-X 


آخرین روزنامه امروز شهر آتن تیتر یک خود را به مدعیان کسب عنوان قهرمانی سوپرلیگ یونان و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا اختصاص داد و در طرحی جالب توجه به چهار ستاره اصلی این تیم ها در راه کسب افتخاری دیگر اشاره کرد که  المپیاکوس به کریم انصاری فرد آقای گل و بهترین گلزن این تیم به عنوان ستاره ای تعیین کننده اشاره داشت.

 

1260913

دیدگاه‌ها