کد خبر : 1482341 | 30 آذر 1396 ساعت 13:14 | 82.1K بازدید | 0 دیدگاه

نیرو‌های کمکی پرسپولیس در راه‌اند (عکس)

مهدی طارمی و احمد نوراللهی، مهره هایی هستند که در نیم فصل دوم برای پرسپولیس به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در اوایل فصل با محرومیتی 4 ماهه جریمه شد، حدود یک ماه بعد به میادین بازخواهد گشت و احمد نوراللهی هم که در ماه های اخیر در تمرینات حاضر بوده، به زودی مجوز حضور در مسابقات را نیز کسب خواهد کرد تا یاور پرسپولیس در بازی های فشرده لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر باشند.

 

این دو در ابتدای لیگ چهاردهم باهم به پرسپولیس پیوستند و علی رغم فاصله مکانی محل تولدشان، دوستی خوبی نیز با هم پیدا کردند و در همان فصل اول، درخشش قابل توجهی در ترکیب تیم بحران زده پرسپولیس داشتند و از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ هم به مهره های اصلی سرخ ها تبدیل شدند.

 

اما در آینده اوضاع آنطور که باید برایشان پیش نرفت. طارمی پس از پایان لیگ پانزدهم راهی ترکیه شد؛ اما خیلی زود و با پشیمانی به ایران بازگشت. احمد نوراللهی نیز پس از یک نیم فصل نیمکت نشینی خود را سرباز کرد و راهی تراکتور شد؛ اما غافل از این که تبریزی ها از نقل و انتقالات محروم هستند و نمیتوانند هیچ بازیکنی جذب کنند! طارمی لیگ شانزدهم را با پرسپولیس بود؛ اما شکایت ریزه اسپور سبب شد تا محرومیتی سنگین گریبان پرسپولیس را بگیرد و سرباز شدن نوراللهی نیز او را مدتی از قرمزها دور کرد.

 

1261361

 

حال هر دو سخت در حال تلاش هستند و به خوبی می دانند قرارگیری در ترکیب تیم صدرنشین لیگ کار بسیار سختی است. منشا و علیپور عملکرد قابل قبولی در خط حمله داشته و ربیع خواه و کامیابی نیا نیز مطمئن ظاهر شده اند تا کار نوراللهی و طارمی برای بازگشت به ترکیب سخت و سخت تر باشد.

 

اما بدون شک حضورشان در ترکیب پرسپولیس، برانکو را در فصلی که فشردگی مسابقات زیادی خواهد داشت بسیار یاری خواهد رساند و در شرایطی که مدافع عنوان قهرمانی لیگ ایران در محرومیت نقل و انتقالاتی به سر می برد، آن ها میتوانند نیروی کمکی برای نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان و لیگ برتر باشند.

دیدگاه‌ها