کد خبر : 1482529 | 01 دی 1396 ساعت 14:52 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ملی پوشان سابق والیبال به تصمیم وزارت ورزش واکنش نشان دادند؛

پس آن همه افتخارات بهنام چه می شود؟

ستاره سابق تیم ملی والیبال برای حضور در مجمع انتخاباتی این فدراسیون رد صلاحیت شده است، این مساله اعتراض ملی پوشان سابق و عده ای از خانواده والیبال را به همراه داشت.

پس آن همه افتخارات بهنام چه می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، سایت فدراسیون والیبال نام 4 نامزد را برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون اعلام کرد که نام بهنام محمودی ستاره سابق تیم ملی در آن حضور نداشت. خود محمودی می گوید قصد شکایت دارد چرا که هنوز این تصمیم قطعی نشده و اعلام آن خلاف اخلاقیات بود.


از سویی دیگر مدت هاست نام احمد ضیایی، نایب رییس کنونی فدراسیون و دوست نزدیک محمدرضا داورزنی به عنوان جانشین او مطرح است و تنها بهنام محمودی قصد رقابت را داشت اما او از لیست نامزدها کنار گذاشته شد. سایرین با اعلام قبلی گفته اند که به نفع ضیایی کنار خواهند کشید و کسانی هم که کنار نکشیده اند معمولا در انتخابات گذشته نقش پوششی را برای سایر نامزدها ایفا می کردند.


با این حال ملی پوشان سابق والیبال به رد صلاحیت بهنام محمودی واکنش نشان داده اند. محمد حسین نجاتی در این باره می گوید:« بهنام پر افتخار ترین بازیکن تیم ملی و آسیا؛ نخستین لژیونر والیبال ایران به ایتالیا. همه ‌مدارج فنی و اخلاقی را در کسوت ملی پوش گذرانده است. مربی بین المللی  و دارای مدرک دکتری.  چرا نباید در جمع ‌نامزد ها احراز پست ریاست فدراسیون والیبال قرار بگیرد؟ تا کی باید  والیبالی ها پشت سیاهی لشکر های انتخابات در جا بزنند؟ به عنوان یک مربی بین المللی تعجب می کنم که چرا اهالی  والیبال سکوت می کنند تا غیر والیبالی ها هر کاری را می خواهند انجام دهند. بی توجهی ما باعث شده که بیشتر بزرگان والیبال خانه نشین شوند و غیر والیبالی ها با استفاده از فرصت طلبی های بعضی والیبالی ها شایستگان ورزش محبوب ما را کنار برانند.»

دیدگاه‌ها