کد خبر : 1483189 | 04 دی 1396 ساعت 09:40 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکرار قاب غریبه در آزادی؛ منتظری روی نیمکت!

مدافع ملی پوش استقلال در بازگشت از مصدومیت فعلا در این تیم نیمکت نشین است.

به گزارش "ورزش سه"، پژمان منتظری با هیاهو و استقبال چشمگیری به جمع آبی پوشان بازگشت. این بازیکن که همواره یکی از بهترین و محبوب ترین شخصیت‌ها میان هواداران استقلال بود، در ابتدای لیگ هفدهم دوباره به جمع آبی ها بازگشت؛ اما مصدومیت در تمرینات و بعد از هفته چهارم منتظری را از ترکیب آبی ها دور کرد.


دوری منتظری از ترکیب استقلال تا نیم فصل ادامه پیدا کرد و این مدافع ملی پوش زمانی به تیم اضافه شد که زوج چشمی و حسینی عملکرد فوق العاده ای در خط دفاع داشتند و کمتر سرمربی حاضر می شود که دست به این ترکیب ایده آل و هماهنگ بزند.


هر چند این مدافع موفق آبی ها در دیدار با ایرانجوان برای دقایقی به میدان رفت و انتظار می رفت که در دیدار با نفت آبادان با غیبت ابراهیمی در ترکیب اصلی قرار بگیرد؛ اما 90 دقیقه روی نیمکت باقی ماند تا تصویر او روی نیمکت ذخیره ها در این بازی ثبت شود. نیمکت نشینی منتظری با پیراهن استقلال از جمله تصاویری است که در دوران طولانی حضور او در این تیم کمتر ثبت شده؛ اما این بازیکن ملی پوش فعلا باید پشت مدافعان موفق استقلال باقی بماند تا در صورت رخ دادن اتفاقات فوتبالی، به ترکیب اصلی اضافه شود.


عکس امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها