کد خبر : 1483653 | 06 دی 1396 ساعت 13:20 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

تا کی باید حق ما پایمال شود؟

آذری: ذوب‌آهن مظلوم‌ترین تیم لیگ است

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با بیان اینکه اشتباهات داوری بار دیگر سبب از دست رفتن 3 امتیاز برای ذوب آهن شد، گفت: ذوب آهن مظلومترین تیم به لحاظ اشتباهات داوری است.

آذری: ذوب‌آهن مظلوم‌ترین تیم لیگ است

به گزارش "ورزش سه"، سعید آذری در واکنش به اشتباهات داوری در دیدار ذوب‌آهن و مشکی‌پوشان که سبب از دست رفتن 3 امتیاز ذوب‌آهن شد، اظهار داشت: به دنبال بررسی کارشناسان داوری در برنامه‌های تلویزیونی بار دیگر سوختن 3 امتیاز تیم فوتبال ذوب‌آهن و لطمه خوردن این تیم از اشتباهات داوری نمایان شد.


وی افزود: ذوب‌آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر از مشکی‌پوشان مشهد میزبانی کرد و سوت پایان این مسابقه با تساوی بدون گل به صدا درآمد. اما به گواه کارشناسان دو برنامه شب‌های فوتبالی و نود (غیاثی و مرادی) ذوب‌آهن از اشتباهات داوری در این مسابقه ضربه خورد و به واسطه این اشتباهات 3 امتیاز ارزشمند را از دست داد.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه براساس نظر کارشناسان داوری گل تیم فوتبال ذوب آهن که در دقیقه 2 توسط مرتضی تبریزی به ثمر رسید صحیح بوده و داور مسابقه به اشتباه این گل را آفساید اعلام کرده است، افزود: همچنین در دقیقه 67 به دنبال خطای میرهانی هاشمی روی کی‌روش استنلی باید یک ضربه پنالتی به سود ذوب‌آهن اعلام می‌شد که باز هم با رقم خوردن یک اشتباه دیگر، این فرصت نیز برای ذوب آهن از دست رفت.


وی خاطرنشان کرد: این اشتباهات داوری در حالی بار دیگر سبب از دست رفتن 3 امتیاز برای ذوب آهن شد که این تیم در نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر نیز بیشترین لطمه را از اشتباهات داوری خورده و می‌توان گفت مظلوم‌ترین تیم لیگ بوده است.


آذری اظهار داشت: باید پرسید چه زمانی قرار است کمیته داوران و سازمان لیگ وارد عمل شده و به اشتباهات پیاپی و پرشمار داوری که سبب فرصت سوزی برای برخی تیم‌هاست پایان دهند.


وی ادامه داد: تیم فوتبال ذوب‌آهن در میان تیم‌های لیگ برتری جایگاه نخست را به لحاظ لطمه خوردن از اشتباهات داوری دارد و بیشترین امتیاز را به دنبال سوت‌های اشتباه از دست داده است.


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه هرچند در نگاه ما، این موضوع سهوی و اتفاقی است، گفت: اما جای سئوال وجود دارد که به واقع چه زمانی قرار است با اشتباهات دنباله دار داوری در لیگ برتر برخورد شده تا حق تیم‌هایی که ماهها برای موفقیت تلاش می‌کنند پایمال نشود.

دیدگاه‌ها