کد خبر : 1484289 | 09 دی 1396 ساعت 11:25 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

بشار، هنوز همه چیز تمام نیست!

بشار رسن روز گذشته به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد و عملکرد نسبتا خوبی را از خود نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رسنِ 21 ساله را باید یکی از بهترین خریدهای خارجی پرسپولیس در یک دهه اخیر بدانیم. بازیکنی که تا به اینجای فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و تا پایان لیگ هجدهم هم در این تیم خواهد ماند.

 

هافبک جوان سرخ ها در لیگ جاری اگرچه بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره به میدان آمده، اما خود را بازیکنی با استعداد و توانا نشان داده و برانکو ایوانکوویچ را بابت این خرید رو سفید کرده است.

 

او روز گذشته در دقیقه 76 به جای فرشاد احمدزاده به زمین آمد و پرسپولیسی ها را در کنترل بازی و رسیدن به گل دوم یاری بخشید. او با تکنیک خاص خود به خوبی نبردهای یک در مقابل یک را از تراکتوری ها بُرد و با قدرت حمل توپش، دقایق پایانی بازی را به نفع پرسپولیس تمام کرد.

 

اما بشار هنوز بازیکن کاملی برای پرسپولیس نیست. او حضور موثری در میدان دارد؛ اما هنوز از لحاظ بدنی به شرایط آرمانی نرسیده است. برانکو ایوانکوویچ از هافبک های تیمش _علی الخصوص مسلمان و رسن_ انتظار دوندگی بیشتری دارد و آن ها هنوز به ایده آل های آقای سرمربی نرسیده اند.

 

حال هافبک جوان پرسپولیس، تا حدود یک ماه بعد در اختیار تیم باشگاهی اش نخواهد بود و تیم ملی امید عراق را در بازی های آسیایی همراهی خواهد کرد و باید دید پس از بازگشت، چه عملکردی را در پرسپولیس از خود نشان می دهد.

 

 

دیدگاه‌ها