کد خبر : 1494445 | 10 دی 1396 ساعت 08:32 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی وست بروم - آرسنال

دو تیم وست بروم و آرسنال، امروز در ورزشگاه هاوترنز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی وست بروم - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، توپ‌چی‌ها با 37 امتیاز از 20 بازی در رده ششم جدول قرار گرفته اند و در فرم خوبی قرار ندارند. آنها در 6 بای اخیر خود، 2 پیروزی، 3 تساوی و 1 شکست به دست آورده اند و شرایط به نفع آنها پیش نمی‌رود. آرسنال مدت‌هاست که به دنبال کسب موفقیت در لیگ برتر است و شاگردان ونگر امیدوارند که بتوانند نتایج بهتری در ادامه فصل کسب کنند تا خود را به جمع 4 تیم و سهمیه لیگ برتر نزدیک کنند. با توجه به اینکه دیدار حساس با چلسی پیش روی توپ‌چی ها است، انتظار می‌رود ونگر در دیدار امروز به برخی از نیمکت‌نشینانش بازی دهد و تغییراتی در ترکیب اصلی تیم ایجاد کند.

 

1260340

 

 

وست بروم با کسب 15 امتیاز، در رده بیستم جدول قرار گرفته است. پس از تغییرات در کادر فنی و اخراج تونی پولیس، شرایط این تیم بهبود نیافته و آنها هنوز نتوانسته اند اوضاع را بهبود ببخشند. در 6 دیدار اخیر، وست بروم موفق به کسب پیروزی نشده و 3 تساوی و 3 شکست در 6 بازی اخیرش وجود دارد.

ناصر چادلی و جیم موریسون غایبین وست بروم هستند و این در حالیست که کازورلا، رمزی و ژیرو نمی‌توانند آرسنال را همراهی کنند. در 6 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال و 2 پیروزی برای وست بروم به دست آمده است.

 

ترکیب احتمالی:

 

1273244

دیدگاه‌ها