کد خبر : 1494513 | 10 دی 1396 ساعت 10:00 | 3.4K بازدید | 0 دیدگاه

تشکیل کمیته کیک‌بوکسینگ با هدف گسترش ورزش همگانی

عنصری: کارگاه‌های آموزشی با اهداف مختلف برپا می‌کنیم

با هدف رشد و اشاعه ورزش همگانی در بین جامعه علمی کشور و حل معضلات حرکتی دانشجویان و اساتید، کمیته کیک بوکسینگ دانشگاه پیام نور تشکیل شد.

عنصری: کارگاه‌های آموزشی با اهداف مختلف برپا می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، طی حکمی از سوی نصیرزاده، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور، تورج‌علی عنصری به عنوان مسئول کمیته کیک بوکسینگ این دانشگاه منصوب شد.


تورج‌علی عنصری که در حال گذراندن مقطع امتحان جامع و رساله خود در دکتری مدیریت ورزشی است، در مورد اهداف راه اندازی کمیته کیک بوکسینگ در دانشگاه پیام نور گفت: همگان اطلاع داریم که جامعه ورزشی ما در حال پیشرفت در میادین جهانی است و رقابت چشمگیری را در عرصه های جهانی در رشته های گوناگون شاهد هستیم. از این رو، پرواضح است که تجهیز و آماده شدن اعضای جامعه ورزشی و ورزش‌دوست کشور اعم از کارکنان دانشگاه، اساتید، دانشجویان، مربیان و قهرمانان، به دانش روز ورزشی از ضروریات است. ما نیز با بررسی نیازهای روز ورزش کشور و در راستای برنامه های دولت دوازدهم مبنی بر تشویق و حمایت از جوانان و ترویج فرهنگ سلامتی و نشاط و جلوگیری از معضل فقر حرکتی در جوامع در حال توسعه، برآن شدیم تا این کمیته را در این واحد آموزشی راه اندازی کنیم.


وی درباره برنامه‌های آتی این کمیته خاطرنشان کرد: با توجه به بررسی نقاط قوت و ضعف ورزش های رزمی به خصوص کیک بوکس در کشور و اهمیت آگاهی از دانش علمی و کاربردی، در نظر داریم با برگزاری کارگاه‌هایی مانند مدیریت، حقوق بین المللی ورزشی، روانشناسی بحران برای سرپرستان تیم ها، آشنایی با مواد نیروزا و بسیاری از مطالب مهم دیگر، این مفاهیم را به خوبی انتقال دهیم.

دیدگاه‌ها