کد خبر : 1494614 | 10 دی 1396 ساعت 20:50 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

وست بروم 1 – 1 آرسنال؛ جشن ونگر خراب شد

آرسنال با ارائه نمایشی معمولی با نتیجه 1-1 در خانه وست بروم متوقف شد تا در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گیرد.

وست بروم 1 – 1 آرسنال؛ جشن ونگر خراب شد

 

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال با ارائه نمایشی معمولی با نتیجه 1-1 در خانه وست بروم متوقف شد تا در رتبه پنجم جدول لیگ برتر قرار گرفته و کام ونگر در شبی که رکورددار مربیگری لیگ برتر شده تلخ شود.

 

در دقایق ابتدایی توپ بیشتر در میانه میدان جریان داشت و اولین فرصت برای آرسنال در دقیقه 15 توسط ایوبی ایجاد شد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

1273372

 

در دقیقه 27 وست بروم توسط برانت روی یک ضربه ایستگاهی صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه این بازیکن با بی دقتی به بیرون رفت. در ادامه توپچی ها بیشتر مالکیت توپ را در اختیار داشتند اما در شب غیبت اوزیل، موقعیت مهمی روی دروازه وست بروم ایجاد نکردند تا نیمه اول بی کیفیت با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم، وست بروم بازی را کمی هجومی تر نسبت به نیمه اول آغاز کرد و اولین موقعیت این تیم در دقیقه 55 ایجاد شد اما حجازی علیرغم کنترل مناسب در محوطه، در زدن ضربه نهایی ناکام ماند.

 

1273374

 

5 دقیقه بعد آرسنال می توانست به گل اول بازی دست یابد اما همکاری لاکازت و ویلشر و ضربه زمینی مهاجم فرانسوی با عکس العمل زیبای فورستر همراه شد. 2 دقیقه بعد این بار ایوبی روی پاس لاکازت بهترین موقعیت را برای باز کردن قفل دروازه وست بروم داشت اما این بار هم توپچی ها موفق نبودند و بازی با تساوی بدون گل ادامه یافت.

 

اما بالاخره آرسنال در دقیقه 84 به گل رسید. روی ارسال یک ضربه ایستگاهی، شوت الکسیس سانچس در مقابل شلوغی دروازه به دیوار دفاعی و مک کلین برخورد کرده و وارد دروازه شد.

 

اما بعد از دریافت گل وست بروم به شدت حمله کرد و در دقیقه 88 صاحب یک ضربه پنالتی شد که رودریگز آن را تبدیل به گل کرد تا بازی به تساوی کشیده شود و در نهایت مسابقه با همان نتیجه 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها