کد خبر : 1494739 | 11 دی 1396 ساعت 15:31 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما فقط مشکل روحی داشتیم

عزتی: تا آخر هفته پرداختی ها انجام می شود

کاپیتان نفتی ها می گوید ما بازیکن حرفه ای هستیم و هرکسی که به عنوان سرمربی در تیم مشغول به کار می شود برای رسیدن به اهداف تیم تلاش می کنیم.

عزتی: تا آخر هفته پرداختی ها انجام می شود

به گزارش "ورزش سه"، علی عزتی در حاشیه تمرین امروز نفتی ها درباره شرایط جدید این تیم پس از حضور کادرفنی جدید برابر خبرنگاران صحبت کرد. او گفت: از دیروز مالک و کادرفنی جدید روی کار آمدند انشالله بتوانیم با تدابیر آنها به اهداف مان برسیم. 


او ادامه داد: اگر بازی با فولاد را ببینید متوجه می شوید با توجه به شرایطی که داشتیم توانستیم به خوبی بازی کنیم و حتی آقای پورموسوی نیز می توانند در این باره بگویند که چگونه برابر آنها ظاهر شدیم. قطعا خوشبین هستیم که تیم در لیگ برتر باقی می ماند و قطعا با پرداختی هایی که انجام می شود روحیه بچه ها بالاتر می آید و قطعا می توانیم باز هم به امتیازات مورد نظر دست پیدا کنیم. 


کاپیتان نفتی ها درباره وضعیت پرداختی در این تیم گفت: روزی که به سازمان لیگ رفتیم آقای گل محمدی گفتند اگر وضعیت نفت به همین ترتیب باشد سازمان لیگ پرداختی تیم را انجام می دهد و قرار بود تا قبل از بازی با پرسپولیس این اتفاق بیفتد که خوشبختانه مالک جدید روی کار آمدند و قول دادند تا در همین هفته و تا قبل از دیدار برابر پرسپولیس به تیم پرداختی داشته باشند. 


او درباره بازی کردن زیر نظر مربیان متفاوت گفت: ما بازیکن حرفه ای هستیم و هرکسی که به عنوان سرمربی در تیم مشغول به کار می شود برای رسیدن به اهداف تیم تلاش می کنیم. به هرحال هر مربی که می آید تدابیر خود را دارد و ما نیز وظیفه داریم آنها را به نحو احسن کار بگیریم.


عزتی ادامه داد: ما فقط از نظر روحی و روانی تیم مان به هم ریخته بود و با بازیکنانی که داریم مشکل فنی نمی توانیم داشته باشیم. بیشتر مشکلات ما مربوط به نظم و انضباط و مدیریت بود. هیچ کار ما روی نظم نبود اما انشالله با آمدن مالک و مدیرعامل جدید می توانیم به این اوضاع سر و سامان دهیم. 


وی درباره پرداختی مالک جدید گفت: گفته شده تا آخر هفته پرداختی ها انجام می شود و فکر می کنم به احتمال صددرصد همین اتفاق هم بیفتد چرا که اگر قرار بود پرداخت نشود اصلا آنها به میدان نمی آمدند تا بخواهند اوضاع تیم را درست کنند. 


عزتی در پایان درباره دیدار برابر پرسپولیس نیز گفت: بازی با پرسپولیس قطعا خیلی از آن در می آید چرا که در تیم ما از ابتدای فصل شرایط الان وجود نداشت. بازیکنان و مدیران و بازیکنان همگی همدل شدند و در این صورت می توانیم به خوبی برابر حریف خود حضور پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها