کد خبر : 1494755 | 11 دی 1396 ساعت 16:40 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

در بازی رفت ما از بهتر از سپاهان در بازی برگشت بودیم؛

خلعتبری: برای کسب سهمیه آسیایی ناامید نیستیم

هافبک تیم پدیده می گوید که افت تیم پدیده به دلیل مصدومیت های متوالی بازیکنان این تیم به خصوص در خط دفاعی و دروازه بوده است.

خلعتبری: برای کسب سهمیه آسیایی ناامید نیستیم

محمدرضا خلعتبری هافبک مهاجم تیم پدیده در مورد شکست برابر سپاهان تیم سابقش به "ورزش سه" گفت: خب نتیجه که اصلا نتیجه خوبی نبود و متاسفانه در روزی که خوب نبودیم و موفق نشدیم انتظارات و توقعات کادر فنی را برآورده کنیم، بازی را واگذار کردیم. به سپاهان تبریک می گویم و حالا آماده می شویم برای بازی حساس با صنعت نفت آبادان.


وی در مورد اینکه پدیده در شرایطی با 4 گل شکست خورد که در بازی رفت با 4 گل پیروز شده بود، ادامه داد: ما در بازی رفت 4 تا زدیم و 4 تا هم نزدیم. موقعیت های زیادی داشتیم که به گل تبدیل نشدند و موقعیتی هم به سپاهان ندادیم ولی در بازی برگشت ما 2،3 موقعیت خوب داشتیم که می توانستیم به گل برسیم.


هافبک ریزنقش و سرعتی تیم پدیده در مورد کسر 6 امتیاز و تاثیر منفی آن روی تیم اضافه کرد: این اتفاقی بود که افتاد و برای تیم های بزرگ هم پیش می آید. 6 امتیاز کم شده و کاری نمی توان کرد، البته مسئولین می گویند که این 6 امتیاز برمی گردد. در مجموع شرایط بدی نداریم و برای بازی برابر صنعت نفت آماده می شویم.


خلعتبری در مورد افت پدیده در هفته های اخیر عنوان کرد: طی هفته های اخیر ما مصدومان زیادی داشتیم و در برخی مواقع 4 دفاع تیممان مصدوم بودند. شهاب گردان برای مدتی مصدوم بود و پیش از بازی با سپاهان دوباره مصدوم شد. این اتفاقاتی است که در فوتبال می افتد ولی ما تمام تلاشمان را می کنیم که نتایج بهتری در ادامه بگیریم.


بازیکن سابق پرسپولیس تهران در مورد کسب سهمیه آسیایی که شانس رسیدن به آن کمتر از نیم فصل اول شده است ، افزود: الان هم ناامید نیستیم. اگر امتیاز کم نمی شد، همین الان هم مدعی بودیم و الان هم تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم از این شرایط خارج شود.


هافبک تیم پدیده در مورد عدم استفاده از ورزشگاه امام رضا و دلیل آن بیان کرد: من دقیق نمی دانم. متاسفانه زمین ثامن شرایط خوبی ندارد. اگر زمین امام رضا را بدهند شرایط تیم ما بهتر می شود ولی ما تمرین هم نمی توانیم در این زمین داشته باشیم. فکر می کنم شرایط مالی پیشنهادی دلیل عدم توافق باشد.


خلعتبری در پایان اینگونه صحبت هایش را خاتمه داد: تیم خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوبی داریم و امیدواریم در مقابل صنعت نفت به پیروزی برسیم و باز هم به روند خوبی که داشتیم برگردیم.

دیدگاه‌ها