کد خبر : 1495198 | 13 دی 1396 ساعت 17:09 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

می خواهم روزهای بد سایپا را جبران کنم

لطفی: شرایطمان با استقلال نابرابر بود

سعید لطفی مدافع تیم صنعت نفت معتقد است بازی هفته اول تیمش مقابل استقلال در شرایط برابر نبوده و آنها در جام‌حذفی آن نتیجه را جبران خواهند کرد.

لطفی: شرایطمان با استقلال نابرابر بود

لطفی در مورد اتفاقات نیم فصل اول بین خودش و باشگاه سایپا به "ورزش سه" می‌گوید: در شرایط بازی قرار نداشتم. معتقدم باشگاه سایپا می‌توانست خیلی بهتر از این‌ها با من برخورد کند و کارهایی را که باید انجام می‌شد را زودتر به جریان می‌انداخت؛ اما خب کارها به تعویق افتاد. دیگر هر اتفاقی بوده گذشته؛ اگرچه روزهای سختی داشتم؛ اما دیگر به آن روزها فکر نمی‌کنم.


وی افزود: مجموعه سایپا می‌توانست بهتر و صادقانه برخورد کند تا با چنین مشکلاتی مواجه نشوم. آن روزها سخت و بد گذشت؛ اما برایم از چند جهت خوب بود و در این مدت چیزهای خوبی یاد گرفتم. حالا که به صنعت نفت آمده‌ام، می‌خواهم آن روزهای بد را جبران کنم و بهترین روزهای فوتبالی‌ام را رقم بزنم.


او که سال گذشته پیراهن سایپا را برتن می‌کرد در خصوص شکست نارنجی‌پوشان می‌گوید: نمی‌خواهم باوجود اتفاقاتی که برایم در باشگاه سایپا رخ داد از موضع نفرت و کینه صحبت کنم؛ اما از پیروزی صنعت در این بازی خیلی خوشحال شدم و از اینکه شکست هفته اول مقابل استقلال جبران شد و هواداران را راضی به خانه‌هایشان فرستادیم، خوشحالم.


مدافع صنعت در رابطه با آنکه دوست نداشت در این بازی مقابل تیم سابقش به میدان می‌رفت نیز خاطرنشان کرد: من قبل از این بازی سه جلسه تمرین کرده بودم و همان روز بازی کارت بازی‌ام صادر شده بود و منطقی نبود که در این بازی به میدان بروم.


او در پاسخ به این سوال که آیا در این هفته مقابل پدیده بازی خواهد کرد یا خیر هم گفت: در این هفته خیلی خوب تمرین کردم و فکر می‌کنم هم از لحاظ ذهنی و بدنی شرایط خوبی دارم؛ ولی اینکه بازی خواهم کرد یا نه به نظر کادرفنی بستگی دارد که از من در این بازی استفاده خواهند کرد یا خیر.


لطفی در مورد علت حضورش در صنعت هم اضافه کرد: من چند پیشنهاد داشتم؛ اما دو دلیل مهم برای انتخابم وجود دارد که مهمترین دلیلم که باعث شد صنعت نفت را انتخاب کنم آقای فراز کمالوند و کادرفنی خیلی خوبشان است، من خیلی دوست داشتم با ایشان کار کنم که خدا را شکر این فرصت پیش آمد و امیدوارم شاگرد خوبی برای ایشان باشم. دیگری آنکه صنعت نفت یک تیم با ریشه و با اصالت است؛ آنها دارای تماشاگران خوب و باکلاس هستند که خود این موضوع می‌تواند دلیل محکمه پسندی برای تکامل یک فوتبالیست باشد.


لطفی در پایان در مورد دیدار مجددشان با استقلال تهران در جام‌حذفی می‌گوید: قطعا بازی متفاوتی است چون هم در شهر آبادان برگزار می شود و هم فکر می‌کنم با تکمیل تیم صنعت و حضور تمامی بچه‌های تیم روز سختی را برای آنها خواهیم ساخت. ما بازی اولمان با استقلال در شرایط برابر نبودیم تا دو تیم در شرایط عادی محک بخورند. صنعت در بازی با استقلال در فاصله 10 روز دو بار با پرسپولیس بازی کرده بود و تیم خسته بود، قطعا اختلاف استقلال و صنعت خیلی زیاد نیست و استقلال در آبادان کار سختی برای موفقیت دارد.

دیدگاه‌ها