کد خبر : 1495480 | 15 دی 1396 ساعت 09:31 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی لیورپول - اورتون

دو تیم لیورپول و اورتون، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی لیورپول - اورتون

به گزارش "ورزش سه"، دیدار حساس دربی مرسی ساید، این بار در جام حذفی برگزار خواهد شد و دو تیم انگیزه های بسیاری برای تقابل با یکدیگر دارند. لیورپول در هفته های اخیر لیگ برتر عملکرد خوبی داشته و توانسته جایگاه خود در رده چهارم جدول را حفظ کند. حال آنها در جام حذفی دیدار حساسی پیش رو خواهند داشت. کلوپ هنوز نتوانسته با لیورپول جامی کسب کند و در دو فینالی که با این تیم حضور یافت، ناکام بود. او امیدوار است امسال حداقل در این رقابت ها بتواند لک لک ها را به قهرمانی برساند.

 

1273188

 

 

در آن سو لیورپول حریف آسانی پیش رو نخواهد داشت. اورتون که در ابتدای فصل نتایج خوبی کسب نکرده بود، با حضور آلاردایس روی نیمکت خود، توانسته شرایط بهتری پیدا کند و خود را در جدول بالا بکشد. همچنین شرایط دیدارهای حذفی به نحوی است که نمی‌توان پیش بینی درستی از ابتدای بازی داشت و اورتون امیدوار است بتواند در این دیدار نتیجه مطلوب را گرفته و صعود کند.

 

در 6 تقابل اخیر دو تیم، 3 پیروزی برای لیورپول و 3 تساوی به دست آمده و اورتون موفق به کسب پیروزی نشده است. مورنو، هندرسون، کلاین و صلاح غایبین لیورپول به علت مصدومیت هستند. حضور مانه و استوریج هنوز مشخص نیست.

 

 

 

دیدگاه‌ها