کد خبر : 1495606 | 15 دی 1396 ساعت 18:46 | 60.5K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اعتراض شدید برانکو به داوری

سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل نفت از عملکرد داوری ناراضی بود.

اولین اعتراض شدید برانکو به داوری

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم فوتبال پرسپولیس با وجود حملات متعدد روی دروازه تیم نفت تهران در بازی هفته هجدهم نتوانست در پایان گلی به این تیم بزند و با یک تساوی صفر صفر زمین را ترک کرد.


در این بازی پرسپولیسی ها از روش های مختلفی به دروازه حریف انتهای جدولی خود نزدیک شدند. در جریان این بازی  در بعضی صحنه ها بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه یا نزدیک آن توسط مدافعان حریف سرنگون شدند که برخلاف نظر سرخپوشان، داور مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و دستور به ادامه بازی داد.


پس از به صدا در آمدن سوت پایان این دیدار و ثبت شدن نتیجه ای که کادر فنی و هواداران پرسپولیس فکرش را نمی کردند، سرمربی کروات سرخ های پایتخت اعتراض شدیدی به داور داشت و خشم در چهره او نمایان شد.  احتمالا بخش مهمی از اعتراضات ایوانکوویچ مربوط به صحنه های مشکوکی بوده که منجر به سرنگون شدن بازیکنان پرسپولیس درون محوطه جریمه نفت شد.


این اتفاق در کارنامه مربیگری برانکو در پرسپولیس سابقه ای نداشته و نشان دهنده شرایط ویژه پروفسور بود. در هفته ای که سایر تیم های بالای جدول متوقف شده بودند و فرصت افزایش فاصله با تعقیب کننده ها وجود داشت، تساوی با تیم بحران زده و انتهای جدولی قطعا نتیجه ای نبود که برانکو را راضی به رختکن بفرستد.

دیدگاه‌ها