کد خبر : 1495625 | 15 دی 1396 ساعت 19:19 | 93.2K بازدید | 0 دیدگاه

خلیل‌زاده:استقلالی‌ها با لگدکردن هم محروم نمی‌شوند

مدافع پرسپولیس می گوید بعضی قوانین و تصمیمات تنها برای پرسپولیس است.

خلیل‌زاده:استقلالی‌ها با لگدکردن هم محروم نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، شجاع خلیل زاده مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با نفت تهران گفت: بازی به نظرم بازی خوبی نبود و نفت بسته و رو به عقب بازی می کرد و ما مجبور بودیم فشار بیاوریم و توپ هایمان به گل نرفت.


وی درباره درگیری با محمد نصرتی، افزود: در صحنه محمد نصرتی به او گفتم که تمام بدنم زخم شده که آنقدر چنگ خورده بودم. محمد بزرگتر ماست و بالاخره چنین چیزی در فوتبال پیش می آید.


مدافع قرمزها اضافه کرد: قسمت نبود که امروز بازی را ببریم.  امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.


خلیل زاده درباره کارت زردی که از داور دریافت کرد، تصریح کرد: اصلا دلیل کارت زرد داور را نمی دانم والله بعضی چیزها فقط برای بازیکنان پرسپولیس است، بازیکنان استقلال لگد می زنند و از روی بازیکن رد می شوند کمیته انضباطی کاری انجام می دهد. آن وقت ما دست به بازیکن می زنیم و یک یا دو جلسه محروم مان می کنند.


وی درباره عدم گلزنی پرسپولیس، خاطر نشان کرد: تیمی که 11 نفره برود در هیجده قدم خودش چکار می توان کرد؟


مدافع پرسپولیس درباره تاثیر غیبت منشا و احمدزاده، گفت: آن را سرمربی تصمیم گیرنده است و من کاره ای نیستم. من فقط کارهایی که کادرفنی از من می خواهد را باید در زمین انجام بدهم.
خلیل زاده در پایان درباره اعلام نشدن پنالتی برای پرسپولیس، افزود: صددرصد پنالتی بود و اگر تمام بازی های لیگ را تماشا کنید می بینید که چنین صحنه هایی را برای پرسپولیس پنالتی نمی گیرند.

دیدگاه‌ها