کد خبر : 1496577 | 20 دی 1396 ساعت 01:10 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

منچسترسیتی در آستانه صعود به فینال جام اتحادیه

منچسترسیتی با پیروزی 2-1 در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل بریستول سیتی، در آستانه صعود به دیدار فینال قرار گرفت.

منچسترسیتی در آستانه صعود به فینال جام اتحادیه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که امشب میزبان بریستول بودند، به سختی توانستند حریف کوچک شان را شکست بدهند تا از شانس بیشتری برای رسیدن به دیدار نهایی برخوردار باشند.

 

گواردیولا در این دیدار از بیشتر بازیکنان اصلی اش استفاده کرد و همین باعث شد تا در نیمه اول، سیتی موقعیت های خطرناک زیادی روی دروازه بریستول ایجاد کند اما همه آنها یکی بعد از دیگری از دست رفت. در مقابل این تیم میهمان بود که در دقیقه 44 به گل رسید.

 

خطای جان استونز روی بازیکن حریف باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. بابی رِید پشت ضربه قرار گرفت و توانست حساب کار را 1-0 به سود بریستول کند.

 

 

1275043

 

 

اما در نیمه دوم سیتی خیلی زود توانست به گل تساوی برسد. روی همکاری خوب دی بروین و استرلینگ بود که ستاره بلژیکی با یک شوت تماشایی، حساب کار را 1-1 کرد.

 

تلاش بازیکنان سیتی برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت و بعد از اینکه موقعیت های بسیار خوبی را از دست دادند، سرانجام در وقت های تلف شده به گل برتری رسیدند. روی ارسال عالی از برناردو سیلوا بود که سرخیو آگوئرو با ضربه سر کار را تمام کرد و پیروزی 2-1 سیتی را رقم زد. در دیگر دیدار این مرحله، فردا شب تیم های آرسنال و چلسی باید به مصاف هم بروند.

دیدگاه‌ها