کد خبر : 1496669 | 20 دی 1396 ساعت 14:30 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

در جلسه نیم ساعته زیدان با بازیکنان رئال چه گذشت؟

روز گذشته زین الدین زیدان پیش از شروع تمرین جلسه ای نیم ساعته با بازیکنان رئال داشت.

در جلسه نیم ساعته زیدان با بازیکنان رئال چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز گذشته رئال به جای ساعت 11، ساعت 11.30 شروع شد چرا که زیزو ستاره های تیمش را دور هم جمع کرده بود تا با آنها در مورد بحرانی که رئال به آن گرفتار شده صحبت کند. پس از تساوی 2-2 در زمین سلتا، فاصله رئال با بارسلونا به 16 امتیاز افزایش یافت تا امیدهای قهرمانی در لالیگا تقریبا از بین برود.

رئال حالا فقط در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان شانس قهرمانی دارد.

 

 

1275088

 

 

طبق ادعای کادنا سر، زیدان در نشست با بازیکنانش به آنها می گوید: «اوضاع نباید و نمی تواند اینگونه پیش برود. باید به این شرایط واکنش نشان دهیم؛ چون هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده است. شمار فکر می کنید که مشکل ما فیزیکی است؟ من که اینطور فکر نمی کنم و معتقدم که خوب هم تمرین می کنید.»

 

راموس و مارسلو به عنوان کاپیتان های رئال در واکنش به حرف های زیدان می گویند: «به عقیده ما مشکل ما نه بدنی، که ذهنی است. طبیعی است که در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان انگیزه ما بیشتر از لالیگا باشد. با این حال هیچ بهانه ای پذیرفتنی نیست و باید برای ادامه کار در لالیگا متحد شویم.»

 

کادنا سر همچنین به نقل از چند بازیکن جوان و نیمکت نشین رئال ادعا کرده است که همه آنهایی که خوب تمرین می کنند، در ترکیب قرار نمی گیرند و برخی بازیکنان با وجود اینکه ناآماده هستند، از سوی زیدان در ترکیب ثابت قرار می گیرند. این عده معتقد بودند که حرف های زیدان تکراری و خسته کننده بوده است.

دیدگاه‌ها