کد خبر : 1496921 | 21 دی 1396 ساعت 17:48 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتورسازی بهترین یارگیری نیم‌فصل را داشت؛

افاضلی: متاسفم گل‌محمدی به خاطر من اذیت شد

هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران می گوید که رفته رفته شرایط تیمش از این هم بهتر خواهد شد.

افاضلی: متاسفم گل‌محمدی به خاطر من اذیت شد

به گزارش "ورزش سه"، هومن افاضلی سرمربی تیم نفت تهران پس از کسب پیروزی ارزشمند و روحیه بخش 2 بر صفر مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران در مورد این بازی گفت: بازی بسیار مشکلی برای ما بود. ما در این دو هفته بازی های سختی داشتیم. یکی از بهترین تیم های آسیا و تراکتورسازی. تراکتورسازی در نیم‌فصل بهترین یارگیری را داشت. آنها بازیکنان باکیفیتی را به خدمت گرفتند که اکثرا شاگرد خود من در تیم المپیک ایران بودند. بازیکنانی چون مهدی‌پور، پهلوان، اسماعیلی‌فر و مطهری که می‌توانند برای هر تیمی نعمت باشند.


وی ادامه داد: ما در این بازی از تک‌ موقعیت‌های خود خیلی خوب استفاده کردیم در حالی که اکثر دقایق بازی مالکیت بازی در اختیار حریف بود. برای همکار خوبم گل‌محمدی متاسفم که با این باخت تحت فشار قرار خواهد گرفت؛ البته این مسائل در عالم مربیگری وجود دارد و من برای آینده تیم بزرگ تراکتورسازی آرزوی موفقیت دارم.


افاضلی در مورد شرایط تیمش هم گفت: تیم ما امروز عملکرد خوبی داشت. ما از وقتی که آمده‌ایم سعی کرده‌ایم روی مسائل روحی روانی و انگیزشی بازیکنان کار کنیم. ما بازیکنان بزرگی در تیم داریم. جا دارد از بزرگترهای تیمم تشکر کنم. در تیممان بازیکنانی داریم که گل صعود ایران به جام جهانی را زدند، در جام باشگاه‌های جهان به میدان رفته‌اند و برخی سابقه بازی در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس و استقلال را دارند.

 

هدف ما این است که با این نفرات خوب جایگاهمان را در جدول بهبود ببخشیم. مسلما جایگاه تیم نفت تهران پایین جدول  نیست و تلاش می‌کنیم تا این شرایط را تغییر دهیم.

دیدگاه‌ها