کد خبر : 1497335 | 23 دی 1396 ساعت 12:08 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

پاشایی: فوتبال بازی جوانمردها است

کمالوند فرار رو به جلو می‌کند

حرف های فراز کمالوند درباره بازی پارس جنوبی باعث شد تا مربی طلایی های جم به اظهارات سرمربی صنعت نفت آبادان پاسخ بدهد.

کمالوند فرار رو به جلو می‌کند

به گزارش " ورزش سه" بازی پارس جنوبی برابر صنعت نفت در آبادان یک بازی پربرخورد و البته با حاشیه های خاص خودش بود. پارس تا آخرین دقایق برنده بازی بود؛ اما در نهایت بازی با مساوی یک بر یک به پایان رسید. کمالوند سرمربی نفت آبادان در پایان مسابقه بازی پارس جنوبی را به بحرین تشبیه کرده و از سبک بازی این تیم انتقاد کرد. حسین پاشایی مربی پارس جنوبی و دستیار مهدی تارتار در پاسخ به حرف های فراز کمالوند گفت:« آقای کمالوند بعد از بازی یک صحبت هایی کردن که علیرغم احترامی که برای جامعه مربیان ایران قائل هستم باید بگویم حرف زدن کار راحتی است، اما درست حرف زدن مهم است.» او افزود:« آقای کمالوند گفتند که بازی تیم ما ایشان را یاد بحرین انداخت، اما جالب است بدانید که خیلی از بچه های ما به خاطر محکم آمدن آن ها نه روی توپ که روی مچ و ساق بازیکنان ما دچار آسیب دیدگی شده اند و اگر بنا به انتشار عکس باشد ما می توانیم عکس هایی از وضعیت پای بازیکنانمان بعد از این بازی منتشر کنیم. اخراج سعید لطفی بازیکن نفت آبادان هم به همین دلیل بود. بازیکنان دیگرشان هم مثل مگنو باتیستا هم خیلی خشن بازی می  کردند و به  هفت هشت نفر از بازیکنان ما با همین سبک بازی ضربات بدی زدند.»


بازیکن سابق پاس و راه آهن در ادامه گفت:« به نظر من آقای کمالوند با صحبت هایی که انجام داد قصد دارد فرار رو به جلو بکند. آنها  پولهایشان را گرفته بودند و در شرایط روحی و روانی خوبی بودند و تا دقایق آخر مقابل ما بازنده بودند و حالا این حرف ها را برای افکار عمومی می زنند در حالی که مردم آبادان کاملا فوتبال را می فهمند و خودشان بهتر از هرکسی می دانند ماجرا چیست.»


دستیار مهدی تارتار در پارس جنوبی همچنین گفت:« آقای کمالوند بد نیست بازی رفت را یک بار دیگر ببیند، آن وقت خواهد فهمید چه تیمی به سبک بحرین و کدام تیم فوتبال بازی می کند. در بازی رفت آن ها با اینکه دو بر یک از ما عقب بودند به بازیکنان و دروازه بانشان می گفتند تا خودش را روی زمین بیاندازد. آقای کمالوند یک بار دیگر این بازی را ببیند که هر بازیکنی که از پارس جنوبی روی زمین افتاد تعویض شد. آقای تارتار با چنین مسایلی کلا مخالف است و تیم ما دنبال فوتبال بازی کردن است. تیم آقای کمالوند از نظر تاکتیکی از ما عقب بود و ما امیدوار بودیم به جای فرار رو به جلو ایشان منصفانه تر صحبت کند. ما افتخار می کنیم که از لحاظ تاکتیکی از حریف سر بودیم، آن هم در حالی که حریف به سبک علی اصغری بازی می کرد، مدافعانشان زیر توپ می زدند و تمام تمرکزشان روی بازیکنان کناری شان بود؛ اما ما تمام راه ها را بسته بودیم و گل مساوی را هم روی اشتباه و سهل انگاری خوردیم.»


او اضافه کرد:« خداراشکر می کنیم که آنقدر قوی هستیم که در آبادان با آن سابقه درخشان و صنعت نفتی که تیمی قدرتمند در تاریخ فوتبال ایران است، بعد از مساوی با ما بازیکنان از خوشحالی ریختند داخل زمین.»


حسین پاشایی در ادامه گفت:« مساله ای که باید به آن اشاره کنم این است که ما آنالیز خیلی خوبی از حریف داشتیم و یک قدم جلوتر از حریف در برنامه های تاکتیکی بودیم و صنعت نفت همانطور بازی کرد که ما می خواستیم. درباره بحث داوری هم باید بگویم که تیم حریف به مراتب بیشتر از ما داوری سود برد و به نظرم تمام 50-50 ها را به سود حریف سوت می زد. در پایان هم می خواهم بگویم که فوتبال جای جوانمردها است. آقای کمالوند از اول بازی به بازیکنانش گفته بود که هیچ فیرپلی انجام ندهند، حتی زمانی که ما به خاطر بازیکن حریف توپ را بیرون زدیم او به بازیکنش گفت که توپ را به ما ندهد. اما این رفتارها در فوتبال منسوخ شده است.»

دیدگاه‌ها