کد خبر : 1498387 | 27 دی 1396 ساعت 17:29 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری صادقیان برای حضور در اولین بازی فصل

عثمانلی اسپور در چارچوب مرحله یک شانزدهم و در بازی برگشت میزبان تیم بشیکتاش است .

امیدواری صادقیان برای حضور در اولین بازی فصل

به گزارش "ورزش سه"، عثمانلی اسپور در بازی رفت که آخرین بازی سال گذشته بود با ۴ گل مغلوب تیم قدرتمند بشیکتاش شد و فصل را با شکست به پایان رساند . آن ها پس ۲ هفته بار دیگر در چارچوب بازی برگشت به مصاف یکدیگر می روند .


عثمانلی اسپور در این مدت که تعطیلات بین نیم فصل بود ، اردویی را در منطقه بلک آنتالیا برگزار کرد و  توانست با جذب یک مدافع میانی نقص دفاعیش را تمام کند و آماده حضور قدرتمند در لیگ شود ؛ در مقابل بشیکتاش نیز در آنتالیا اردویی برگزار کرد ، بشیکتاش بر خلاف تیم عثمانلی ، نقل و انتقالات طوفانی را پشت سر گذاشت . آن ها ابتدا جنک توسون را به اورتون فروختند و سپس دیگموج ویدا و کایل لارین را خریدند و آن ها به دنبال جذب یک مهاجم دیگر نیز هستند .


حال تیم عثمانلی اسپور به دنبال جبران بازی رفت است . پیام صادقیان در بازی رفت به دلیل مصدومیتش حضور نداشت ؛ ولی با اتمام مصدومیت ، او آمادگی لازم را برای حضور در این بازی کسب کرده است و به احتمال زیاد عرفان بوز سرمربی عثمانلی اسپور در این بازی به او میدان بدهد ، درخشش پیام صادقیان در این بازی می تواند او را در ترکیب اصلی برای نیم فصل  دوم قرار بدهد  .


این بازی ساعت ۹شب برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها