کد خبر : 1498664 | 28 دی 1396 ساعت 18:49 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

مکانی : بعضی وقتها شانس با آدم یار نیست

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان گفت: در صحنه گل نخست ذوب‌آهن باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم و جلوی رسیدن توپ به مهاجم حریف را می‌گرفتیم.

مکانی : بعضی وقتها شانس با آدم یار نیست

به گزارش "ورزش سه" ،  سوشا مکانی  در جمع خبرنگاران در مورد شکست دو بر یک تیمش برابر ذوب‌آهن در هفته بیستم لیگ برتر، اظهار کرد: بازی خوبی انجام ندادیم و نتوانستیم موقعیت‌های چندانی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. ذوب‌آهن موفق‌ترین تیم نیم‌فصل دوم لیگ برتر بوده و این پیروزی را به آنها تبریک می‌گویم. می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم و حداقل می‌توانستیم نبازیم، اما متأسفانه باختیم.

 

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت آبادان با بیان اینکه در مورد داوری حرف نمی‌زند، در مورد عکس‌العمل خوبی که روی یکی از موقعیت‌های ذوب‌آهن داشت ادامه داد: وظیفه من دفع توپ از دروازه است و اگر می‌توانستم جلوی دو گلی هم که دریافت کردیم می‌گرفتم، اما بعضی وقت‌ها شانس با انسان یار نیست.

 

مکانی در مورد اینکه آیا از پیوستن به نفت آبادان راضی است، گفت: صدردصد. همه چیز خوب است، اما اگر بتوانیم این شرایط خوب را با نتیجه‌گیری به خصوص در بازی مهمی که با استقلال در جام حذفی داریم، همراه کنیم وضعیت تیم بهتر هم می‌شود. کادرفنی و بازیکنان خوبی داریم و هواداران صنعت نفت در زمان برد، تساوی و باخت از تیمشان حمایت می‌کنند.

 

وی در مورد اعتراض به مدافعان صنعت نفت در طول بازی اظهار کرد: به مدافعان معترض نبودم. بعضی وقت‌ها مدافع از من می‌خواهد عملکرد بهتری داشته باشم و برعکس. روی گل نخست ذوب‌آهن اگر کی‌روش استنلی مهاجم این تیم روی توپ تأثیر نمی‌گذاشت، توپ به بیرون می‌رفت. من جلو آمده و زاویه را بسته بودم و فکر می‌کنم اگر جایگیری بهتری در این صحنه داشتیم و باهوش‌تر بودیم، می‌توانستیم جلوی رسیدن توپ به مهاجم حریف را بگیریم.

 

مکانی در مورد آینده تیمش افزود: امیدوارم در بازی‌های خانگی نتایج بهتری بگیریم و در پایان فصل در جایگاه مناسبی از جدول رده‌بندی بایستیم.

دیدگاه‌ها