کد خبر : 1498937 | 29 دی 1396 ساعت 20:34 | 70.4K بازدید | 0 دیدگاه

اولین تلفات شکست در رشت

مدیرعامل سپاهان رفت، کرانچار می رود؟

محسن طاهری مدیرعامل سپاهان پس از 15 ماه حضور در راس باشگاه با استعفا به دوران حضورش خاتمه داد.

مدیرعامل سپاهان رفت، کرانچار می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، محسن طاهری مدیرعامل سپاهان در مهرماه سال گذشته جایگزین اصغر باقریان شد. این چهره پس از اینکه به عنوان مدیر باشگاه انتخاب شد، علیرغم مصاحبه هایی که در حمایت از ویسی انجام می داد پس از پیروزی در دربی اصفهان این مربی را از کار برکنار کرد و زلاتکو کرانچار را جایگزین او کرد.


نتایج سپاهان با کرانچار در 6 دیدار پایانی لیگ شانزدهم باعث شد تا بسیاری از هواداران تیم به آینده سپاهان در لیگ هفدهم امیدوار باشند، اما علیرغم اینکه تنها 10 هفته به پایان رقابت ها باقی مانده است، سپاهان با 20 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفته و در حالی که این تیم برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی بسته شده بود، حالا باید برای فرار از سقوط بجنگد.


ادامه این نتایج ضعیف و شکست مقابل سپیدرود باعث شد تا استاندار اصفهان که درخواست های زیادی برای دخالت مستقیم در امور باشگاه از سوی هواداران دریافت کرده بود، در نهایت وارد عمل شود و با ارسال نامه ای رسمی دستور برکناری طاهری را صادر کند.

 

پس از این درخواست محسن طاهری پیش از اینکه هیئت مدیره باشگاه تشکیل جلسه دهد، خودش استعفایش را تقدیم منوچهر نیکفر کرد تا دوران حضورش در راس باشگاه خاتمه یابد.

منوچهر نیکفر رییس هیات مدیره باشگاه سپاهان ضمن تایید این خبر اعلام نمود جانشین وی به زودی معرفی خواهد شد.

 

البته عصر روز شنبه هیئت مدیره باشگاه سپاهان تشکیل جلسه خواهد داد و ممکن است پس از محسن طاهری، زلاتکو کرانچار نیز تلفات دیگر شکست در رشت و ادامه نتایج ضعیف سپاهان باشد.

 

گفتنی است در شبکه های مجازی هواداران سپاهان خواهان بازگشت ساکت یا رحیمی به تیم شده اند و این در حالی است که بازگشت ساکت اولویت بیشتری برای آنها دارد. ضمن اینکه ابرقویی نژاد رئیس هیئت فوتبال اصفهان گزینه دیگری است که ممکن است جایگزین طاهری شود.

دیدگاه‌ها