کد خبر : 1499556 | 02 بهمن 1396 ساعت 12:43 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی همگروه تراکتور در آستانه برکناری؛

ابوظبی هم به شوک تبریز دچار می‌شود؟

سرمربی تیم فوتبال الجزیره از مقبولیت چندانی بین هواداران این تیم برخوردار نیست.

ابوظبی هم به شوک تبریز دچار می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب دیدار سوپرکاپ فوتبال امارات بین تیم های الوحده و الجزیره برگزار شد و در پایان این الوحده بود که با دو گل مقابل حریف خود به برتری رسید.

 

پس از این شکست موج اعتراضات به سرمربی تیم الجزیره افزایش یافت و هواداران این تیم نارضایتی خود را از وضعیت این تیم اعلام کردند.

 

مدافع عنوان قهرمانی لیگ امارات، از زمانی که این عنوان را با تین کات، سرمربی هلندی خود کسب کرده، در خط دفاع مشکلات زیادی داشته و در حال حاضر رتبه پنجم لیگ را در اختیار دارد. اختلاف یازده امتیازی با العین صدرنشین در فاصله 10 هفته مانده تا پایان فصل جاری لیگ امارات، هواداران الجزیره را ناامیدتر از گذشته کرده است.

 

علاوه بر این مسائل مصدومیت هایی که گریبانگیر بازیکنان الجزیره شده و همچنین برخی مشکلاتی که در پرداختی های بازیکنان این تیم به وجود آمد و مهم ترین آنها باعث جدایی احمد خلیل و پیوستن او به العین شد، در این مدت موانع زیادی را در مقابل تیم الجزیره قرار داده است. الجزیره در هشت بازی اخیر خود در تورنمنت های مختلف تنها 2 پیروزی به دست آورده است.

 

با وجود همه این مسائل، چیزی که تین کات با آن روبرو شده، شعارهای «تین کات اوت» در انتهای بازی با الوحده و عصبانیت مشهود طرفداران الجزیره از عملکرد اوست. آنها مربی هلندی را عامل جدایی برخی ارکان قهرمانی های دو فصل اخیر الجزیره می دانند.

 

تین کات در خصوص شرایط به وجود آمده اظهار داشت: «صحبت در این باره سخت است. من نباید توضیحات زیادی در مورد آن بدهم. اما این سوالی است که پاسخ آن را تقریبا می دانید. من باید یک صحبت کاملا جدی با مدیران درباره آینده کاری ام در اینجا داشته باشم. من بارها گفته ام که برخی مسائل در اختیار من نیست و برای من قابل کنترل نیست. عدم وجود ارتباط با مردم، باعث انتظارات و تصورات اشتباه می شود و حالا این اتفاق افتاده است.»

 

تیم فوتبال الجزیره در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی ایران و الاهلی عربستان همگروه است. تراکتوری ها هم که سرمربی خود را به تازگی عوض کرده اند، به نتیجه گیری در آسیا با کادرفنی جدید امیدوار هستند.

 

 

دیدگاه‌ها