کد خبر : 1500390 | 06 بهمن 1396 ساعت 09:39 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

سنگین ترین شکست 4 سال اخیر سپیدرود

سپیدرود در حالی در آبادان با ارایه یک بازی نسبتا ضعیف سه گل از صنعت نفت آبادان دریافت کرد، که این باخت سنگین ترین شکست چهار سال اخیرشان بود.

سنگین ترین شکست 4 سال اخیر سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز تا دقیقه ۳۵ عادی بود که ناگهان یک توفان ۵ دقیقه ای تمام رویاهای رشتی ها را با خود برد تا آنها نه تنها نتوانند برد دو بر صفر بازی رفت را برابر برزیلی های جنوب تکرار نمایند که متحمل سنگین ترین شکست چهار سال اخیرشان شوند.


سپیدرود در لیگ برتر امسال با مربیگری نظرمحمدی یک بار دیگر از حریفش سه گل دریافت کرده بود اما موفق  به به ثمر رساندن یک گل شده بود تا از بار آن شکست کاسته شود. سرخ پوشان رشتی در برابر پارس جنوبی تیم صدرنشین آن روزهای لیگ در حالی که یک بر یک مساوی بودند بر روی دو اشتباه محمدرضا الماسخاله و سید محمد حسینی دو گل دریافت کردند  تا سنگین ترین باخت رشتی ها تا آن روز رقم بخورد. اشتباهاتی که روز گذشته با نقش آفرینی هادی موسوی و سید محمد حسینی بار دیگر تکرار شدند.


تیم ریشه دار فوتبال ایران که پس از ۲۵ سال به سطح نخست فوتبال کشور بازگشته است در چهار سال گذشته در لیگ یک و دسته دوم هرگز با اختلاف بیش از دو گل قافیه را به حریفان واگذار ننموده بود. سپیدرود در فصل گذشته در لیگ دسته اول با مربیگری نظرمحمدی که در پایان با صعودشان به لیگ برتر خاتمه یافت، در دو بازی سه گل از حریفانش دریافت کرد که یکی را سه بر یک به ایرانجوان بوشهر واگذار نمود و دومی را سه بر دو به گل گوهر سیرجان باخت.


در فصل ۹۴-۹۵ در لیگ دسته دوم با سرمربیگری علی نظرمحمدی و سپس فرشاد پیوس که در نهایت منجر به صعود سپیدرود به لیگ دسته اول شد رشتی ها هیچ مسابقه ای را با آوراژ بیش از یک گل واگذار ننمودند.


در فصل ۹۳-۹۴ نیز سپیدرود با سرمربیگری افشین ناظمی در لیگ دسته دوم هیچگاه با اختلاف دو گل مسابقه ای را واگذار نکردند، هر چند که در پایان فصل منجر به درجا زدنشان در لیگ دسته دوم و عدم صعود شده بود.


آخرین باخت پر گل سپیدرود به فصل ۹۲-۹۳ لیگ دسته دوم باز می گردد که این تیم با سرمربیگری رسول حق دوست مسابقه را با پنج گل به بهمن شیراز واگذار کرد. تیمی که سال بعد به لیگ دسته اول صعود کرد اما سهمیه اش را به خونه به خونه واگذار کرد و برای همیشه از فوتبال ایران محو شد.


حالا باخت سه بر صفر سپیدرود به نفتی ها موجب شده تا مسابقه ی هفته ی آینده شان برابر استقلال دیگر نماینده خوزستان بیشتر از همیشه حساس شود و سپیدرود اگر می خواهد خیالش را بابت ماندن در لیگ برتر راحت نماید باید این فینال ته جدول را با برد به پایان برساند.

دیدگاه‌ها