کد خبر : 1500431 | 06 بهمن 1396 ساعت 11:36 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه باشگاه ماندن در لیگ برتر است

از علی کریمی قاطع حمایت می‌کنیم

سخنگوی سپیدرود معتقد است با کمک هواداران تیمشان روزهای خوبی را رقم خواهند زد .

از علی کریمی قاطع حمایت می‌کنیم

به گزارش “ ورزش سه “ فرهاد خراسانی ، سخنگوی باشگاه سپیدرود رشت ، در واکنش به شکست سنگین تیمشان ، مقابل نفت آبادان ، گفت :


صنعت نفت هم تیم خوبی است و هم مثل سپیدرود یک تیم ریشه دار و صاحب سبک در فوتبال ایران به حساب می آید که نیاز به توضیح بیشتر نیست. قبول شکست یک حقیقت واقعی در فوتبالست که همه ما مطمئنا به این درک رسیده ایم و با آن کنار آمدیم. همه ما بارها و بارها این روزها را در فوتبال تجربه کردیم و باز هم تجربه خواهیم کرد .

 

 وی اظهار داشت : همین فرایند امید است که همه مجموعه باشگاه ، مخصوصا طرفداران که جز اصلی آن هستند ؛  را در رسیدن به روزهای خوب امیدوار می کند. ما در دوره گذار قرار داریم هر چند در بازی دیروز  باخت دادیم اما در این بازه زمانی کوتاه پیشرفت هم داشتیم و همگان به آن اذعان دارند.  


پروسه موفقیت در فوتبال در یک ماه و دو ماه خلاصه نمی شود و هم باشگاه و هم کادر فنی ؛  نیاز به فرصت زمانی بلند مدت دارد تا برنامه و اهداف خود را به خوبی اجرا کند.


خراسانی اهداف باشگاهشان را اینگونه تعریف کرد :


هر چند همه توجه مجموعه باشگاه در ادامه راه ؛  ماندن در لیگ برتر و حضور پر قدرت و با برنامه ریزی مدون تر در فصل بعد است اما از آنجا که در این فوتبال جذاب دور گردون و حال دوران دائما یکسان نیست؛ امیدوارم با تلاش همه مجموعه باشگاه و با همراهی بزرگترین سرمایه تمام نشدنی یعنی طرفداران بی همتا ؛ منتظر روزهای خوب باشیم.

 

سخنگوی سپیدرود در آخر سخنانش ، تصریح کرد :


من حامل پیام دکتر تن زاده هستم که همچون گذشته پر انرژی و محکم بابت این شکست به همه ما دلگرمی دادند و از تلاش همه اعضا و بازیکنان و همچنین هواداران که تا آبادان طی مسیر طولانی نمودن تشکر و قدردانی به عمل آوردند .


ایشان این نکته را یاد آور شدند که با قدرت هر چه تمام تر و ایجاد روحیه ای بالا بیش از گذشته از این تیم ارزشمند حمایت می کنیم چرا که قطعا موفقیت های روز افزون در پیش است و امیدواریم در دیدار با استقلال خوزستان و حضور و حمایت همه جانبه طرفداران؛ بار دیگر یک پیروزی شیرین را به یک دیگر هدیه بدهیم.

دیدگاه‌ها