کد خبر : 1500579 | 06 بهمن 1396 ساعت 19:22 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک تیم دیگر در نقش جهان جشن گرفت (عکس)

پس از صنعت نفت، پیکان و ذوب آهن، فولادی هم در ورزشگاه نقش جهان جشن شادی برپا کردند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زلاتکو کرانچار در فصل جاری علیرغم اینکه نتایج خوبی کسب نمی کردند، تا هفته یازدهم برابر هیچ تیمی در خانه مغلوب نشدند تا از این حیث آمار خوبی داشته باشند؛ اما مشکل تیم کرانچار این بود که آنها در نقش جهان زیاد موفق به کسب پیروزی نشدند و هر چه فصل به جلو رفت، نتایج هم بدتر شد.


طلایی پوشان که هنوز در حسرت پیروزی بیرون از خانه به سر می برند (اگر پیروزی آنها در فولادشهر را در این آمار محاسبه نکنیم)، در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر چهارمین شکست فصل را در نقش جهان تجربه کردند، تا تعداد پیروزی ها و شکست های آنها در این ورزشگاه برابر باشد. البته یکی از شکست های این تیم برابر صنعت نفت آبادان رخ داده که در اولین مرحله از جام حذفی برگزار شد و سپاهانی ها با یک گل شکست خوردند.


سه شکست دیگر سپاهان در لیگ به دست آمده و آنها برابر پیکان، ذوب آهن و فولادخوزستان با شکست زمین مسابقه را ترک کرده اند.


گفتنی است که چهار پیروزی این فصل سپاهان یکی در فولادشهر مقابل ذوب آهن بوده و سه تای دیگری در نقش جهان مقابل تیم های سیاه جامگان، تراکتورسازی و پدیده رقم خورده است.


امروز هواداران سپاهان امیدوار به کسب پنجمین پیروزی فصل بودند؛ ولی عکس این قضیه اتفاق افتاد و آنها سومین شکست لیگ برتری را در نقش جهان تجربه کردند و نظاره گر جشن شادی هواداران کم تعداد و بازیکنان فولادخوزستان شدند که با شایستگی و درایت به نمایش های خوب خود ادامه می دهند و امروز با سه امتیاز ارزشمند جایگاه ذوب آهن را در رتبه دوم جدول رده بندی گرفتند.

 

 

 


عکس ها از: شهرام شریفی

 

دیدگاه‌ها