کد خبر : 1501703 | 11 بهمن 1396 ساعت 11:32 | 79.6K بازدید | 0 دیدگاه

چراغ سبز کارانکا به انتقال کاپیتان تیم ملی

دژاگه در هتل محل اقامت دستیار سابق مورینیو

آیتور کارانکا، سرمربی ناتینگهام فارست مطمئن است که خرید‌های متعددی در طول امروز که فرصت پایانی نقل و انتقالات زمستانی است انجام خواهد شد.

دژاگه در هتل محل اقامت دستیار سابق مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، آدلن گوئیور از میدلزبورو که در این فصل بیشتر نیمکت نشین بوده به احتمال بالا راهی فارست خواهد شد و همینطور پنتیلیمون نیز از تیم لیگ برتری واتفورد به فارست خواهد پیوست.

 

به علاوه، اشکان دژاگه، کاپیتان تیم ملی ایران و هافبک سابق فولام نیز با باشگاه به توافق رسیده است. اشکان که 31 سال دارد، از تابستان و با پایان قراردادش با وولفسبورگ، با تیمی قرارداد ندارد. دژاگه فوتبالش را از هرتابرلین شروع کرد و سپس به وولفسبورگ پیوست و مدتی در این تیم حضور داشت و سپس راهی فولام شد و در نهایت به العربی پیوست.

 

1201389

 

 

علاوه بر این‌ها، توبیاس فیگوئیردو نیز یکی از دیگر گزینه هاست که شب گذشته نیز دیدار فارست را تماشا کرده است. در حالی که فارست به دنبال جذب دو یا سه بازیکن است، کارانکا پس از شکست 3-0 مقابل پرستون، از توافق برای جذب چندین بازیکن خبر داد و همچنین این شکست را بدترین لحظه دوران مربی گری اش خواند.

 

او گفت:" بعضی از توافقات عملا انجام شده است. بازیکنان به تیم اضافه خواهند شد که این موضوع خیلی مهم است . من می‌خواستم که آنها به تیم ما اضافه شوند. بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند، اینجا خواهند بود زیرا بازیکنان خیلی خوبی هستند، حرفه ای هستند و مطمئنا به تیم ما کمک زیادی خواهند کرد. آنها بازیکنان با تجربه ای هستند که به تیم ما اضافه می‌شوند و همگی به دنبال کسب موفقیت هستند. ممکن است 10 یا 12 ساعت در روز کار کنم ولی نمی‌توانم مشکلات بازیکنان در زمین را حل کنم. سعی می‌کنم بازیکنان مناسبی جذب کنم. شاید بازیکنان جدیدی در طول امشب یا فردا به تیم ما اضافه شوند.

 

 

1280068

 

 

من واقعا آرام هستم، از آن دسته افراد نیستم که یک بازی ببازم و بگویم که 10 یا 15 بازیکن جدید می‌خواهم. مطمئنم که آرام هستم ، مثل دیروز. ولی اینکه من ناراحت هستم، واقعیت است. اصلا از عملکرد تیم راضی نبودم. تعداد بازیکنانی که جذب می‌شوند را نمی‌دانم. فکر نمی‌کنم چیز نامشخصی وجود داشته باشد زیرا همه چیز واضح است. در 4 بازی، تمام تیم بازی کردند و من سعی کردم که به همه فرصت بازی کردن برسد. من به همه فرصت دادم و به آنها گفتم که می‌خواهم در تیم بمانند و من باید خیلی سریع با باشگاه پیش بروم زیرا اتفاقات امروز را نمی‌پسندم. من باید 18 بازیکن برای یک بازی انتخاب کنم و هفته آینده واکنش‌ها را می‌بینم."

 

هواداران ناتینگهام فارست در توئیتر گزارش داده اند که اشکان دژاگه در حال حاضر در ناتینگهامشیر حضور دارد و در هتلی اقامت دارد که کارانکا نیز در آنجا مقیم است.

دیدگاه‌ها