کد خبر : 1501736 | 11 بهمن 1396 ساعت 13:19 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

فرخ نژاد لب چشمه تشنه به تهران برگشت!

بازیگر معروف سینما به دلیل ناهماهنگی‌های موجود نتوانست وارد ورزشگاه تختی آبادان شود و بازی صنعت نفت و استقلال را از نزدیک تماشا کند.

فرخ نژاد لب چشمه تشنه به تهران برگشت!

به گزارش "ورزش‌سه"، جنجالی ترین تصویر مسابقه دیروز صنعت نفت و استقلال نه اشتباه سوشا مکانی روی گل اول حریف که عکس حمید فرخ نژاد است که در حال ترک ورزشگاه و محو شدن در افق است. عکسی که به خوبی ناامیدی فرخ نژاد از عدم اجازه ورود به ورزشگاه تختی آبادان را به تصویر می کشد.


حمید فرخ نژاد بازیگر آبادانی و معروف سینما که همواره حمایتش از صنعت نفت را اعلام کرده، روز گذشته به قصد حضور در ورزشگاه و حمایت از تیم شهرش به آبادان سفر کرد. او صبح دیروز به آبادان رسید و با استقبال گرم هواداران صنعت نفت مواجه شد. فرخ نژاد روی دست آبادانی ها از فرودگاه به بیرون منتقل شد و چند دقیقه ای مورد تشویق قرار گرفت.
تا اینجای کار همه چیز خوب به نظر می‌رسید اما مساله اصلی در هنگام ورود وی به استادیوم رخ داد. فرخ‌نژاد طبق هماهنگی که با مسئولان برنامه نود رخ داده بود، بعد از ورود به آبادان مصاحبه ای با دست اندرکاران این برنامه انجام داد و سپس برای استراحت به هتل رفت تا بعد از ساعتی راهی ورزشگاه شود.


در فاصله ای که فرخ نژاد در هتل مشغول استراحت بود، هواداران آبادانی با حضور زودهنگام در ورزشگاه تختی این ورزشگاه را پر کردند و البته ازدحام عجیبی نیز بیرون ورزشگاه به وجود آمد که به همین خاطر در اصلی کاملا بسته شد.


در این هنگام فرخ نژاد به همراه عیسی زاده، برادر مدیرعامل باشگاه صنعت نفت قصد ورود به ورزشگاه داشتند که از حضور آنها جلوگیری شد. برادر عیسی زاده از طرف باشگاه نفت آبادان برای انجام امور مربوط به فرخ نژاد این بازیگر را همراهی کرد. مسئولان آبادانی قصد داشتند که از در دیگری فرخ نژاد را به داخل ورزشگاه ببرند که این مساله نیز میسر نشد. از سوی دیگر ادیبی، رییس تربیت بدنی منطقه  آزاد اروند هم با همراهانش به ورزشگاه رسیدند و با دیدن فرخ نژاد در آن وضعیت پس از خوش و بش قول مساعد برای همکاری دادند.

 


رییس تربیت بدنی منطقه آزاد اروند به فرخ نژاد و همراهانش قول مساعد دادند تا مشکل ظرف چند دقیقه حل شود؛ اما این اتفاق باز هم رخ نداد. طولانی شدن مدت زمان حضور بازیگر مطرح سینما پشت در ورزشگاه تختی آبادان باعث ترک مکان توسط فرخ نژاد شد. 


البته برخی لیدرهای صنعت نفت اعتقاد دارند که فرخ نژاد از در دیگری وارد ورزشگاه شده اما هیچ تصویری از حضور این بازیگر در ورزشگاه مشاهده نشده است. 


به هر حال اوضاع برای فرخ نژاد که از تهران برای تماشای بازی به آبادان سفر کرده بود، آنطور که می خواست پیش نرفت و باعث شد تا بدون تماشای بازی به تهران برگردد.

دیدگاه‌ها