کد خبر : 1502316 | 14 بهمن 1396 ساعت 07:59 | 25.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاش ده نفره نمی‌شدیم

ابراهیمی: خجالت می‌کشیدم از ورزشگاه بیرون بیایم

هافبک سپیدرود بعد از گل نشدن پنالتی اش از هواداران و علی کریمی طلب بخشش کرد و قول جبران آن را در دیدارهای آینده به هواداران داد.

ابراهیمی: خجالت می‌کشیدم از ورزشگاه بیرون بیایم

حسین ابراهیمی هافبک تیم فوتبال سپیدرود در مورد گل نشدن پنالتی اش به ورزش سه می‌گوید: پنالتی را خوب زدم؛ ولی وحید شیخ ویسی خیلی خوب توانست آن را دفع کند. هم شرمنده هواداران و هم شرمنده علی آقا شدیم. خیلی دوست داشتم این پنالتی را تبدیل به گل کنم تا هم خودمان از فشار خارج شویم و هم دل هواداران را شاد کنیم. شاید باور نکنید وقتی بازی تمام شد از خجالت هواداران و علی کریمی واقعا رویم نمی‌شد از ورزشگاه بیرون بیایم. شاید باورتان نشود چه حال و روزی دارم.


او در ادامه گفت: ما فقط یک بار آن هم در بازی با پیکان توسط عماد پنالتی خراب کردیم و بعد از آن دیگر من اکثرا پنالتی ها را به ثمر می‌ رساندم و در اکثر مواقع توپم گل شده،  نمی‌خواهم با این صحبت از تقصیرم کم شود؛ ولی واقعا پنالتی را خوب زدم و وحید خیلی خوب توانست آن را بگیرد و زودتر از ضربه من حرکت کرده بود و توانست توپ را دفع کند.


وی افزود: ما بعد از پنالتی و قبلش موقعیت های خوبی داشتیم که می‌ توانستیم بازی را پیروز شویم؛ ولی خب متاسفانه هیچ یک از آنها تبدیل به گل نمی‌ شد و خدا می‌ خواست این بازی مساوی شود. باز هم بابت گل نشدن از هواداران عذرخواهی و ابراز شرمندگی می‌ کنم امیدوارم در بازی بعد بتوانم جبران کنم.


ابراهیمی اضافه کرد: ما یک بازی 6 امتیازی را نتوانستیم نتیجه بگیریم که اگر این بازی نتیجه را به نفع خودمان می‌ کردیم برای بازی های بعدی با خیالی راحت تر به مصاف حریفان می‌ رفتیم و امیدواریمان برای ماندن در لیگ بیشتر می‌ شد. اگر می‌ بردیم خیلی شرایطمان فرق می‌ کرد و برای همین من ناراحتم که چرا آن موقعیت را از دست دادم.


هافبک سپیدرود در مورد اخراج میثم تهیدست و تاثیر نبودش از دقیقه 30 بازی تصریح کرد: نظر داوری بعد از برخورد توپ به دست تهیدست اخراج و اعلام پنالتی بود که ای کاش به جای آن پنالتی و برخورد توپ به دست میثم توپ وارد دروازه می‌ شد؛ اما ما ده نفره  نمی‌ شدیم. ما مطمئنا اگر ده نفره نمی‌ شدیم به بازی برمی گشتیم و با حملات بی شمارمان می‌ توانستیم نتیجه بازی را به نفع خودمان کنیم.


او در پایان در خصوص دیدار با استقلال نیز می‌ گوید: بازی آینده مان یک دیدار سنگین با استقلال آن هم در آزادی است که امیدواریم بتوانیم یک بازی خوب انجام دهیم و مساوی این هفته مان را جبران کنیم. البته  نمی‌ توان از پیش تعیین کرد که چه تیمی برنده یا بازنده است. ما پیشتر استقلال را توسط داماش گیلان شکست داده ایم و حتی بارها هم شده که استقلال را در آزادی شکست داده ایم. این نتیجه دور از ذهن نیست و امیدوارم با تمرینات خوب بتوانیم آنها را در آزادی با یک بازی خوب متوقف کنیم.

دیدگاه‌ها