کد خبر : 1502425 | 14 بهمن 1396 ساعت 13:54 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

فراهانی: 80درصد پیشرفت به دلیل حضور افاضلی

تغییر مدیریت نفت را دچار تحول کرد

دروازه‌بان نفت معتقد است عملکرد خوبشان با تغییر مدیریت حاصل شده است نه پس از تساوی مقابل پرسپولیس.

تغییر مدیریت نفت را دچار تحول کرد

میلاد فراهانی در مورد تساوی مقابل پیکان و دفع پنالتی مهدی شیری در این بازی به "ورزش سه" می گوید: بازی برابر پیکان دیدار سختی برای ما بود مثل دیدارهای قبلی‌مان؛ آنها چند هفته‌ای بود که به نتیجه دلخواهشان نرسیده و آمده بودند تا 3 امتیاز این بازی را کسب کنند. همانطور که شاهد بودید بازی زیبایی بود و موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد. آنها در پنالتی اول صاحب گل شدند؛ اما در پنالتی دوم مثل همیشه خداوند یار و یاورمان شد و توانستم کمکی کنم تا پنالتی را دفع کنم.


گفته می‌شود نفت بعد از دیدار با پرسپولیس دیگر شکستی نداشته و این تیم در نتیجه‌گیری متحول شده است؛ اما گلر نفتی‌ها چنین نظری ندارد و می‌گوید: نباید بگوییم نفت بعد از بازی با پرسپولیس متحول شده، بلکه باید بگوییم بعد از تغییر مدیریت این تیم دچار تغییر شده است. مدیریت نفت قبل از این خیلی آشفته بود و بچه‌ها سختی‌های زیادی کشیدند، مدیران آن زمان خیلی وعده و وعید می دانند؛ اما عملی نمی کردند و همین باعث دلسردی بچه ها و لطمه به تیم شد. اما اکنون خدا را شکر می کنیم که شرایطمان خوب شده و با حضور مدیران و کادرفنی نفت را زنده کرده است. عملی شدن قول مدیران جدید شرایط را رفته رفته بسیار خوب کرده و امیدوارم این روند ادامه دار شود تا بتوانیم رتبه نفت را در جدول تک رقمی کنیم.


وی در ادامه تصریح کرد: اگر این ثباتی را که این روزها با وجود مدیریت و کادرفنی تجربه می‌کنیم در ابتدای فصل داشتیم مطمئنا به همراه همدلی بچه ها و بازیکنان خوبی که در نفت هستند، می توانستیم بهتر از این در لیگ ظاهر شویم و رتبه ای که در شأن نام نفت است را کسب کنیم. ضمن آنکه نظر شخصی خودم این است که حضور آقای افاضلی 70، 80 درصد تاثیرگذار بوده و نظمی که به تیم داده اند باعث شده تا با یک ثبات خوب به سمت جلو پیش برویم.


او در خصوص دیدار با سپاهان و بحرانی که این تیم با آن روبه‌روست نظرش را اینطور بیان می‌کند: نه فقط سپاهان بلکه تمام بازی ها برای ما سخت است، چون شرایط و جایگاهمان در جدول کارمان را سخت کرده است. ضمن آنکه سپاهان تیم بزرگی است و جایگاهش اینجایی که قرار دارد نیست و هر تیمی در برهه ای به مشکل می خورد حالا از هر لحاظی می تواند باشد و آنها احتمالا با تغییراتی که داشته اند متحول خواهند شد. ما سعی می کنیم در این بازی با وجود بازیکنان موثری که این تیم دارد، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و دست خالی از اصفهان برنگردیم.

دیدگاه‌ها