کد خبر : 1503684 | 19 بهمن 1396 ساعت 16:26 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

پُر ماجرا، تماشایی و پُر برخورد؛

دربی بزرگ لیگ یک به سود خونه به خونه

گل لحظات پایانی روح‌الله باقری شادی را به اردوی خونه به خونه آورد و موجب شد انتقام شکست دور رفت را از نساجی بگیرند.

دربی بزرگ لیگ یک به سود خونه به خونه

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم و دربی بزرگ لیگ دسته اول تیم‌های خونه به خونه بابل و نساجی قائم‌شهر از ساعت ۱۴ امروز به قضاوت محمدحسین زاهدی‌فر در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل که وضعیت چمن بسیار نامساعد و بدی داشت، به مصاف هم رفتند.


ناصر سالاری، فرشاد فرجی، مهدی حنفی، رضا معقولی، حمیدرضا دیوسالار، مهران امیری، وفا هخامنش، محمد قریشی، محمد قاسمی‌نژاد، سجاد آشوری و روح‌الله باقری ۱۱ بازیکن ابتدای مسابقه خونه به خونه بودند که با نظر دراگان اسکوچیچ در ترکیب این تیم قرار گرفتند و برای نساجی هم مجتبی روشنگر، مجتبی ممشلی، محمود خمیسی، مجید بهروزی، مرتضی غلامعلی‌تبار، محمود شفیعی، محمدرضا خرسندنیا، مهرداد عبدی، حسن نجفی، سعید خردمند و محمد عباس‌زاده از ابتدا به زمین رفتند.


با خطا روی سجاد آشوری در دقیقه ۱۵ خونه به خونه صاحب پنالتی شد و در حالی که تمام تماشاگران پُر شور این تیم منتظر گل بودند، ضربه قاسمی‌نژاد به سمت راست دروازه را روشنگر به خوبی با شیرجه زمینی مهار کرد تا دروازه نساجی بسته بماند و در ادامه نیمه اول ال مازنو بدون گل تمام شود.
 

1282003

 

1281996

قاسمی‌نژاد که در نیمه اول پنالتی از دست داده بود در دقیقه ۷۵ سانتر دقیقی از جناح راست زمین انجام داد تا آشوری با ضربه سر تماشایی و چرخشی دروازه نساجی را باز کند، اما کمتر از چهار دقیقه بعد از این گل، تیم نساجی صاحب یک پنالتی مشکوک شد که محمد عباس‌زاده آن را تبدیل به گل کرد.


پس از این پنالتی، بازی به حاشیه کشید و به وقفه افتاد که موجب شد زاهدی‌فر ۴ دقیقه وقت اضافه اعلام کند اما تیم خونه به خونه که در تمام لحظات حرکات ترکیبی خوبی داشت و بهتر از نساجی کار کرده بود، با فشار حملاتش در چهارمین دقیقه وقت‌های اضافه روی توپ برگشتی پس از ارسال از جناح راست زمین، با شوت روح‌الله باقری در محوطه ۶ قدم گل برتری را زد.


شاگردان دراگان اسکوچیچ با این برد ارزشمند و جبران شکست یک بر صفر دور رفت ۳۹ امتیازی شدند و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی به رده سوم جدول لیگ دسته اول صعود کردند تا شانس بیشتری نسبت به قبل برای صعود به لیگ برتر داشته باشند.

دیدگاه‌ها