کد خبر : 1505052 | 25 بهمن 1396 ساعت 09:59 | 44K بازدید | 0 دیدگاه

"نسف" نفس جنگ با قهرمان ایران را نداشت

بازتاب برد پرسپولیس در رسانه های ازبکستان

شکست سنگین یکی از نماینده های ازبکستان در ورزشگاه آزادی مقابل قهرمان ایران بازتاب گسترده ای در سطح رسانه های این کشور داشت.

به گزارش "ورزش سه"، نسف قارشی در اولین گام از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در مصاف با پرسپولیس با شکست سنگینی روبرو شد تا یکی از بدترین باخت های خود در این تورنمنت را به ثبت برساند؛ نتیجه ای که بازتاب منفی گسترده ای در سطح رسانه های ازبک داشت و با انتقادات تند آنها از نمایش این تیم در آزادی روبرو شد.


سایت sportsuz در تحلیلی از این بازی این گونه نوشت: «نسف قارشی در اولین بازی آسیایی خود از نفس و آمادگی لازم برای جنگ با قهرمان ایران دور بود و نتیجه آن نیز شکست سنگین و تحقیرآمیز 3-0 بود که از همین حالا نسف را برای صعود از این گروه ناامید کرد».

 

1283395


این سایت همچنین با تمجید از نمایش شاگردان برانکو در بازی نسف مدعی شد که قهرمان ایران همچون فصل گذشته می تواند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در این فصل از رقابت های آسیایی باشد؛ چون کمتر تیمی می تواند مقابل قدرت تهاجمی و تدافعی پرسپولیس دوام بیاورد.


علاوه بر سایت sportsuz دیگر رسانه های ازبکستان از جمله سایت چمپیونات، UFFNEWS و ... نیز تحلیل های زیادی پیرامون بازی نسف در آزادی داشتند که اکثریت آنها با تمجید از بازی خوب و قدرت تهاجمی پرسپولیس این تیم را یکی از مدعیان جدی این فصل لقب دادند.

دیدگاه‌ها