کد خبر : 1506285 | 30 بهمن 1396 ساعت 19:57 | 102.5K بازدید | 0 دیدگاه

سلفی طارمی در روز آقای گلی در آسیا (عکس)

مهدی طارمی ستاره دیدار برابر تراکتور بود که موفق شد در نهایت برتری را به سود تیمش در این جدال کند.

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم ایرانی الغرافه که در نیم فصل راهی لیگ ستارگان شده، در سه دیدار آسیایی این تیم به خوبی توانسته نقش پررنگ خود را به نمایش بگذارد و ستاره زردپوشان قطری لقب گیرد.


طارمی که ابتدا در مرحله پلی آف با گرفتن یک پنالتی و در نهایت یک پاس گل سهم عمده‌ای در صعود قطری‌ها به مرحله گروهی داشت، در دیدار اول این تیم نیز توانست زننده یکی از گل‌های تیمش لقب گیرد. او در دیدار دوم الغرافه که اینبار برابر نماینده ایران بود نیز یک شب فوق العاده را پشت سر گذاشت و توانست ستاره تیمش لقب گیرد. یک گل با ضربه سر و در ادامه نقش اصلی در صحنه گل دوم که با توپ ربایی و ارسالش باعث اشتباه مدافع تراکتور و گل به خود شد، کار را در نیمه اول برای تراکتورسازی سخت کرد. اما این پایان ماجرای آسیایی مهدی طارمی نبود و او یک بار دیگر نیز توانست برای تیمش پنالتی بگیرد اما این پنالتی توسط خودش به ثمر ننشست تا در ثانیه‌های پایانی به دنبال جبران باشد و گل دوم خود را نیز در دقیقه 94 ثبت کرد.


طارمی در پایان این بازی از سوی ایرانیان حاضر در استادیوم به شدت تشویق شد و اینچنین پیروزی خود و تیمش را با عکس سلفی با آنها جشن گرفت. بازیکنی که اکنون با سه گل آسیایی استارت آقای گلی خود را در لیگ قهرمانان زده تا ناکامی فصل گذشته‌اش را جبران کند. فصلی که با درخشش بی‌نظیرش ستاره اصلی پرسپولیس بود و شانس دریافت جایزه مرد سال آسیا نیز محسوب می‌شد اما محرومیت 4 ماهه او را از این هدف در دیدارهای باقیمانده دور کرد . اکنون او فصل جدید خود را با اهدافی بزرگتر که از آن به عنوان حضور در اروپا نام برده آغاز کرده و موفقیت در لیگ قهرمانان مطمئنا مسیر او را برای دستیابی به این هدف آسانتر خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها