کد خبر : 1506717 | 02 اسفند 1396 ساعت 19:29 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

کاردوست:

با تیفوسی‌رشتی سپیدرود سه امتیاز را می‌گیرد

هافبک باتجربه سپیدرود امیدوار است در کنار هواداران تیمش آنها موفق شوند در بازی این هفته سه امتیاز را از آن خود کنند.

با تیفوسی‌رشتی سپیدرود سه امتیاز را می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، رضا کاردوست که در نیم فصل راهی سپیدرود شد، امیدوار است تیمش در جدال برابر سایپا موفق شود با سود بردن از حمایت بی‌نظیر هواداران این تیم به امتیاز بازی دست یابد: مطمئنا جدال سختی خواهیم داشت. سایپا طی هفته‌های اخیر عملکرد خوبی داشته و اکنون مدعی کسب سهمیه آسیاست و این کار ما را سخت‌تر نیز خواهد کرد. با این حال ما نیز به دنبال یک بازی زیبا در کنار هواداران تیم خود هستیم تا بتوانیم از خطر سقوط فاصله بگیریم.


وی ادامه داد: جدول لیگ شرایط خاصی دارد و از دست دادن امتیاز در این بازی می‌تواند کار ما را در بازی‌های کم باقی مانده سخت‌تر نیز کند. ما دیگر فرصت از دست دادن امتیاز را نداریم و طی هفته اخیر تمرینات خوبی را نیز پشت سر گذاشتیم و کاملا مهیای این بازی هستیم. با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم در کنار هواداران‌ تیفوسی‌ خودمان که هیچ چیزی برای آنها بالاتر از نام سپیدرود نیست، به چیزی جز سه امتیاز فکر نخواهیم کرد.


کاردوست در خصوص حواشی مربوط به سرمربیان دو تیم گفت: هر دوی این عزیزان از بزرگان فوتبال ما و جهان هستند. با این حال همانطور که گفتم در این بازی مطمئنا بیش از هر چیزی برای ما کسب پیروزی و دور شدن از خطر سقوط اهمیت دارد و همگی ما تمرکزمان را روی این مساله قرار داده‌ایم و امیدوارم با نمایشی خوب بتوانیم به این هدف دست پیدا کنیم.


هافبک سپیدرود در پایان گفت: هواداران ما نیازی به دعوت ندارند، آنها صاحبان اصلی تیم هستند و تنها کسانی هستند که به دنبال منافع شخصی در تیم نیستند و موفقیت تیم برای آنها در اولویت قرار دارد. آنها مطمئنا در روز جمعه هم یک اتفاق بزرگ را رقم خواهند زد و 90 دقیقه با حمایت خود باعث می‌شوند تا با انرژی و انگیزه بیشتری برای رسیدن به پیروزی تلاش کنیم و امیدوارم در پایان جشن برد را در کنار آنها برگزار کنیم.

دیدگاه‌ها