کد خبر : 1507225 | 05 اسفند 1396 ساعت 12:59 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسن‌زاده به پنج بازی آخر می‌رسد

کدام مهاجم خارجی به سپاهان می‌آید؟

سرپرست باشگاه سپاهان می گوید این تیم به دنبال مهاجمی است که از همتاهای ایرانی خود بهتر باشد. بازیکنانی که تاکنون آمدند نتوانستند نظر مثبت کادر فنی را به دست بیاورند.

کدام مهاجم خارجی به سپاهان می‌آید؟

به گزارش "ورزش سه"، سپاهانی ها یکی از تیم های لیگ برتری هستند که تغییراتی را روی نیمکت خود ایجاد کردند و به همین دلیل به دنبال آزمون و خطاهای خود هستند تا بتوانند فصل آینده یک بار خود را به جمع مدعیان اضافه کنند.


یکی از پست هایی که مدیران این تیم به دنبال ترمیم آن هستند خط حمله است و به همین دلیل این روزها به دنبال آزمایش بازیکنان مدنظر هستند تا بتوانند آنها را به جمع خود اضافه کنند.


مسعود تابش، سرپرست باشگاه سپاهان درباره خارجی یا داخلی بودن مهاجم جدید این تیم می گوید: ما به شرطی بازیکن خارجی جذب می کنیم  که از بازیکن داخلی بهتر باشد. چند بازیکن خارجی به اصفهان آمدند اما مورد پسند کادر فنی قرار نگرفتند. تا زمانی که مدیریت، کادر فنی و کمیته فنی بازیکن خارجی را تایید نکنند آن بازیکن را به خدمت نمی گیریم. البته در تعطیلات لیگ برتر قرار است چند بازیکن خارجی به اصفهان بیایند تا در صورت تایید نهایی با انها قرارداد ببندیم.


او درباره بازگشت مهاجم مصدوم این تیم نیز می گوید: البته طبق گفته بدنساز تیم مسعود حسن زاده در 5 بازی آخر لیگ برتر می تواند بازی کند و در صورتی که این اتفاق بیفتد شاید دیگر نیازی به جذب بازیکن خارجی نباشد.

دیدگاه‌ها