کد خبر : 1507237 | 05 اسفند 1396 ساعت 13:44 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

«38» کلید‌واژه قهرمانی رویایی پرسپولیس!

در صورتی که تمام مدعیان امروز 38 امتیازی باشند و البته پرسپولیس هم استقلال خوزستان را شکست دهد، آن ها به شکل جالبی قهرمان لیگ می شوند.

«38» کلید‌واژه قهرمانی رویایی پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد شاگردان برانکو در فصل جاری بسیار خوب بوده و آن ها بهتر از لیگ پانزدهم و شانزدهم نتیجه گرفته اند و حالا به مصاف تیمی خواهند رفت که دو فصل قبل، با تفاضل گل بالاتر به قهرمانی رسید.

 

البته استقلال خوزستان این روزها اوضاع خوبی ندارد و برای فرار از منطقه سقوط می جنگند و پیروزی بر این تیم، نمی تواند کار خیلی سختی برای پرسپولیسی ها باشد. آن ها در صورت پیروزی 57 امتیازی می شوند و بدون احتساب باقی دیدارها، اختلافی 19 امتیازی با تیم های ذوب آهن، پیکان، فولاد و سایپا ایجاد می کنند و این اختلاف با پارس جنوبی به 20 امتیاز می رسد.

 

در این صورت، هر نتیجه ای در 6 بازی باقی مانده لیگ برتر، نمی تواند قهرمانی را از پرسپولیس بگیرد اما نباید فراموش کرد که 3 دیدار دیگر امروز، در تعیین زمان قهرمانی پرسپولیس تاثیرگذار هستند.

 

بنابراین، رویای پرسپولیسی ها زمانی محقق می شود که ذوب آهن و فولاد شکست بخورند و پارس هم حداکثر به یک مساوی برسد. در واقع در این شرایط 6 تیم 38 امتیازی در لیگ خواهند بود و پرسپولیس با 57 امتیاز قهرمان لیگ می شود.

دیدگاه‌ها