کد خبر : 1507337 | 05 اسفند 1396 ساعت 17:51 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجری: پای بازیکنان جوانم ایستاده‌ام

سرمربی پدیده معتقد است تیمش روی یک لحظه غفلت بازی را به ذوب آهن باخت.

مهاجری: پای بازیکنان جوانم ایستاده‌ام

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری سرمربی پدیده بعد از شکست ثانیه های پایانی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: ما جوانمردانه بازی کردیم و تلاش کردیم و با یک لحظه غفلت، نتیجه بازی را واگذار کردیم. امروز ما فقط به دلیل بی توجهی نتیجه بازی را از دست دادیم. واقعا می‌گویم از عملکرد بچه‌ها لذت بردم و به آن‌ها افتخار می‌کنم.


او ادامه داد: ما گل خوردیم و خیلی سخت به بازی برگشتیم. موقعیت های خوبی هم در نیمه دوم داشتیم. اگر بازیکنان با تجربه‌ای داشتیم در نیمه دوم شکست را قبول نمی‌کردیم این‌ها هم جوان هستند و من پای آنها ایستاده‌ام.


مهاجری با اذعان به کیفیت بالای فوتبال ذوب آهن گفت:‌‌ امروز یک روز تلخ و شیرین بود، ذوبی ها یکی از بهترین‌های حال حاضر لیگ هستند. در واقع ما امروز با یکی از بهترین‌های لیگ ایران بازی کردیم. تیمی که کادر فنی خوبی دارد و با امیر قلعه‌نویی موفق می‌شود. آنها در لیگ نتیجه می‌گیرند و‌ با ساختاری که دارند موفق می‌شوند. تعویض‌ها را نگاه کنید می‌بینید آنها بازیکنان خوبی دارند.


سرمربی پدیده درباره حضور دروازه‌بان جدید در این تیم نیز گفت: دروازه‌بان در دروازه می‌ایستد تا از دروازه دفاع کند. سعید راد امروز خوب کار کرد و گلر خوبی ظاهر شد. او گلر جوانی است و در ابتدای راه است و در آینده می‌تواند بهتر باشد.

دیدگاه‌ها