کد خبر : 1507354 | 05 اسفند 1396 ساعت 18:12 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

تکسیرا: پشیمان نشدیم و دست از تلاش برنداشتیم

مربی تیم ذوب آهن در غیاب امیر قلعه نویی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

تکسیرا: پشیمان نشدیم و دست از تلاش برنداشتیم

به گزارش "ورزش سه"، میگوئل تکسیرا دستیار امیر قلعه نویی، در روز محرومیت سرمربی ذوب آهن، در نشست خبری پس از بازی با پدیده حاضر شد و گفت: قبل از اینکه بخواهم راجع به بازی صحبت کنم می‌خواهم این پیروزی را تقدیم آقای قلعه‌نویی سرمربی عزیزمان بکنم و تبریک بگویم. قبل از بازی هم گفته بودم از اینکه ایشان در این بازی و کنفرانس‌ها حضور ندارند ناراحت هستم.


درباره بازی باید بگویم که ما قبل از بازی پیش‌بینی چنین اتفاقاتی را در این مسابقه داشتیم و می‌دانستیم که یک بازی سخت را پیش رو داریم. تیم پدیده خیلی خوب سازماندهی شده بود، همه چیز را خوب برنامه‌ریزی کرده بودند و دنبال این بودند که 3 امتیاز این مسابقه را کسب کنند اما تیم ما امروز خیلی متحد بود.

 

او افزود: یک بار دیگر ما نشان دادیم که اگر با همدیگر متحد باشیم هیچ تیمی نمی‌تواند از ما گذر کند. این بازی نشان داد که ما وقتی با هم هستیم خیلی قوی ظاهر می‌شویم. ما سختی‌های زیادی داشتیم از همه طرف ما خواستیم که حمله کنیم و توانستیم در دقایق آخر به پیروزی برسیم.


باید یک تقدیر و تشکر هم از بازیکنانمان داشته باشیم چون آنها واقعا خیلی خوب بازی کردند و پیروزی را در این بازی حق خود می‌دانیم.

 

مربی پرتغالی ذوب آهن در ادامه گفت: ما همانطور که قبل از بازی به شما گفتیم وقتی بازیکنان جدید وارد زمین می‌شوند (منظور همان 5 بازیکنی است که جانشین بازیکنان اصلی شده‌اند) این‌ها می‌خواهند خودشان را به مربی ثابت کنند و برای همین امروز بازی سختی داشتیم.


موقعیت‌هایی که ما داشتیم نشان داد آن روش ما که همان عقب نکشیدن و پشیمان نشدن و کسب موقعیت را داشتیم اما خب همیشه موقعیت‌ها به هدف نمی‌نشیند. امروز دروازه‌بان خیلی خوب بود و خوب کار کرد، ضمن آنکه چون پشیمان نشدیم و دست از تلاش برنداشتیم توانستیم در پایان بازی به گل دوم و پیروزی برسیم.

 

میگوئل در خصوص سبک بازی حریف خاطرنشان کرد: وقتی تیم‌های حریف بسته و از پایین بازی می‌کنند گل زدن کمی سخت می‌شود که از همین رو ما باید کمی حوصله کنیم و صبر داشته باشیم تا بتوانیم موقعیت‌هایمان را گل کنیم. اگر خیلی دیر به گل رسیدیم به این خاطر است که دروازه‌بان پدیده امروز خیلی خوب کار کرد.

 

او درباره توقعات هواداران ذوب نیز اشاره کرد: مسلما هواداران از ما انتظار برد دارند و این چیزی است که همه ما آن را می‌خواهیم. همه ما کار کردیم برای همین نتیجه و هدف؛ از همه مهمتر در این بازی این بود که ما به سه امتیاز این بازی دست پیدا کردیم و آنچه می‌خواستیم شد.

دیدگاه‌ها