کد خبر : 1507369 | 05 اسفند 1396 ساعت 18:37 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

نفت آبادان شانس آورد که یک امتیاز گرفت

فریاد شیران: ساکت ترین بودم اما اخراج شدم!

مربی نفت تهران معتقد است که تغییرات مدیریتی و کادر فنی نفت باعث نتیجه‌گیری این تیم شده و به هویت قبلی خود برگشته است

فریاد شیران: ساکت ترین بودم اما اخراج شدم!

به گزارش " ورزش سه " در چارچوب رقابت های لیگ برتر و از هفته بیست و چهارم ، دو تیم نفت تهران و نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند و در آخر به تساوی یک بر یک رضایت دادند . ناصر فریادشیران ؛ کمک مربی افاضلی در خصوص این بازی گفت :  من ابتدا باید از مالک جدید ، کادر فنی جدید به خصوص آقای افاضلی تشکر کنم.


قبل از آمدن این کادر همه تیم‌ها برای اینکه امتیاز همراه با گل زده بالا داشته باشند رو به روی نفت قرار می‌گرفتند . حال با تغییرات صورت گرفته همه تیم‌ها برای این می‌آیند که به نفت نبازند . بازی اول ما مقابل پرسپولیس بود و همه گفتند که این تیم اتوبوسی دفاع می‌کند. اما همه اهالی فن دیدند که ما چگونه مقابل پیکان ، سپاهان و گسترش‌فولاد بازی کردیم و نتیجه گرفتیم . نفت به هویت قبلی خود بازگشته است و همه عوامل باشگاه از جمله مدیریت و کادر فنی و کادر پزشکی و تدارکات در این اتفاق خوب دخیل بودند .


وی در ادامه بیان کرد : من مصاحبه کمالوند را کامل گوش کردم . ایشان به جای اینکه در رابطه با تیم خودش نظر بدهد به زمین و زمان گیر می‌دهد . بحث‌هایی که ایشان مطرح کرده تاریخ مصرفش گذاشته است . تیم ما به کل بازی تسلط داشت و 6 یا 7 موقعیت گل داشتیم و حداقل 3 گل ‌می‌توانستیم به ثمر برسانیم که نشد . نفت آبادان هم دو موقعیت گل داشت که یکی از آن گل شد . آقای کمالوند می‌گفت که یک توپ ما هم به تیر برخورد کرده است که ما اصلا چیزی ندیدیم . سر مهاجم آن‌ها به تیر دروازه خورد ولی توپ نخورد . به نظرم نفت آبادان خوش شانس بود که با یک امتیاز تهران را ترک کرد .


فریاد‌شیران در خصوص اخراجش از روی نیمکت در بازی دیروز گفت : من ساکت ترین فرد نیمکت بودم و متوجه نشدم سر چه چیزی من را اخراج کرد . حالا مشکلی نیست و برای بخشش این محرومیت به سازمان لیگ نامه می‌زنیم .


مربی نفت تهران در آخر تصریح کرد : این روزهای خوبی که برای نفت فرا رسیده است به کمک رسانه ها به وجود آمده و من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم .

دیدگاه‌ها