کد خبر : 1507653 | 06 اسفند 1396 ساعت 17:12 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

دایی و کریمی از معدود ستاره های فوتبال ما هستند

غلامی: دو سال اخیر با دو اسطوره کار کردم

گلزن تیم سپیدرود در دیدار اخیر این تیم اظهار خوشحالی می کند که در دو سال اخیر زیر نظر دو اسطوره فوتبال ایران به بازی می پردازد.

 غلامی: دو سال اخیر با دو اسطوره کار کردم

به گزارش "ورزش سه"، توحید غلامی در دیدار اخیر سپیدرودی ها موفق شد گل حساسی وارد دروازه سایپا کند. توحید غلامی بازیکن تیم سپیدرود درباره گلزنی مقابل سرمربی سابق گفت: بیش از هر چیز باید بگویم که علی دایی را قلبا دوستش دارم و در این مملکت اسطوره‌های کمی در فوتبال داریم که یکی از آنها علی دایی و یکی هم علی کریمی است. از اینکه شاگرد این دو اسطوره بودم افتخار می‌کنم.


وی افزود: درباره گلزنی‌ام، من سال گذشته در زمان شاگردی علی دایی  هم یک گل شبیه به همین به  سپاهان زدم و باید بگویم که  تاکتیکی که آقای دایی دارد با علی آقا متفاوت است و ایشان بیشتر از بازیکنان فیزیکی در تیمشان استفاده می‌کنند و می‌خواهد بازی را در هوا برنده باشد. آقای کریمی تمرینات شوت‌‌زنی و توپ‌های از راه دور را با ما در طول هفته کار می‌کنند. خیلی خوشحالم از اینکه در یک بازی مهم گلزنی کردم و خدا را شکر که هم سال گذشته و هم امسال گل‌های زیبایی را به ثمر رساندم و در هر دو بازی تاثیرگذار بودم.


او ادامه داد: بیشتر از گلزنی بابت پیروزی تیم خوشحالم. بچه‌ها از هفته‌های گذشته  با یکدیگر هم‌قسم و همدل شده بودند که سپیدرود را از بحران خارج کنند و با برد در این بازی هم همین کار را انجام دادیم و توانستیم پیروز شویم.


غلامی در پاسخ به سوالی که آیا می‌توانند این روند خوب را ادامه دهند یا خیر گفت: ما بعد از این پیروزی  بیشترین هدفمان گذر کردن از 6 باز آینده‌مان است که هر یک فینالی سخت برای سپیدرود است. کاری نداریم هر تیم چه نتیجه‌ای می‌گیرد فقط می‌خواهیم سپیدرود را در لیگ‌برتر حفظ کنیم. البته ما در طول فصل بدشانسی‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم و نباید اجازه دهیم بار دیگر با چنین بدشانسی‌هایی مواجه شویم.

دیدگاه‌ها