کد خبر : 1508306 | 09 اسفند 1396 ساعت 16:37 | 30.8K بازدید | 0 دیدگاه

رسول نمی خواهد محرومیت های کشتی گردنش بیفتد

برزگر: می گفتند صحبت های خادم سیاه بازی است!

پیشکسوت کشتی گفت: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا خادم در کشتی بماند چون در صورت کنار رفتن او کشتی ضربه سنگینی خواهد خورد.

برزگر: می گفتند صحبت های خادم سیاه بازی است!

منصور برزگر، پیشکسوت کشتی ایران و عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد درباره استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی به خبرنگار "ورزش سه" گفت: ما هم از این تصمیم خادم خبر نداشتیم و شوکه شدیم. من هنوز با رسول صحبت نکردم؛ اما می دانم که او از این فضا خسته شده و چنین تصمیمی از سوی وی قابل پیش بینی بود. با این وضعیت کشتی ضربه مهلکی خواهد خورد. 


وی درباره استعفای دسته جمعی اعضای شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی عنوان کرد: وقتی خادم در فدراسیون نباشد، طبیعتا ما هم نمی توانیم ادامه دهیم. بهتر است فرد جدیدی که قرار است سکاندار کشتی شود، طبق نظر خودش اعضای جدید را معرفی کند.


پیشکسوت کشتی درباره دلیل اصلی استعفای خادم تصریح کرد: یکی از دلایل این مساله همین اتفاقات اخیر درباره محرومیت و احتمال تعلیق کشتی ایران بود. خادم از تمامی انرژی و امتیازات خود استفاده کرد تا جلوی تعلیق را بگیرد. حالا هم وقتی می بیند، فضا مهیا نیست؛ نمی خواهد محرومیت های بعدی به نام خودش تمام شود و می خواهد برود. 


برزگر در پایان در پاسخ به این سوال که چقدر ممکن است خادم از این تصمیم منصرف شود، گفت: باور کنید تصمیم خادم جدی است. برخی تصور می کنند این صحبت ها درباره تعلیق و هشدارهایی که خادم داده، سیاه بازی است؛ اما آنها بی انصافی می کنند. امیدوارم شرایطی فراهم شود تا خادم در کشتی بماند، چون در صورت کنار رفتن او کشتی ضربه سنگینی خواهد خورد.

دیدگاه‌ها