کد خبر : 1508379 | 09 اسفند 1396 ساعت 23:48 | 112.5K بازدید | 0 دیدگاه

اینفانتینو ۳ ساعت دیرتر آمد؛

یخبندان لندن، عامل تاخیر در ورود رییس فیفا به تهران

رییس فیفا دقایقی قبل با استقبال مسئولان فوتبال ایران به فرودگاه امام خمینی رسید.

یخبندان لندن، عامل تاخیر در ورود رییس فیفا به تهران

به گزارش "ورزش سه"، جانی اینفانتینو که قرار بود بامداد روز پنج‌شنبه وارد تهران شود، با تغییر برنامه حدود ساعت ۲۳ امشب به فرودگاه امام خمینی رسید که در بدو ورود با استقبال مهدی تاج، رییس فدراسیون و علی دایی، اسطوره فوتبال ایران و آقای گل جهان مواجه شد.

 

اینفانتینو که با سه همراه و از جمله مارکو فان باستن، ستاره سابق فوتبال هلند و رییس کنونی کمیته فنی فیفا به ایران آمده، بعد از ورود به فرودگاه برخورد گرم و گفت‌وگوی چند دقیقه‌ای با تاج و علی دایی داشت و بعد از آن در نشست کوتاهی با استقبال کنندگان از وی در CIP فرودگاه امام خمینی شرکت کرد.

رییس فیفا صبح فردا در ساختمان وزارت ورزش با مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان دیدار خواهد کرد، بعد از آن در مسابقه‌ای با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال ایران شرکت می‌کند، بازدیدی از کمپ تیم‌های ملی خواهد داشت و در دیگر برنامه‌های از پیش تعیین شده توسط فدراسیون فوتبال حضور پیدا می‌کند.

 

 

1286685

 

 

قرار بود اینفانتینو  امشب در مراسمی با حضور روسای هیأت‌های فوتبال استان‌ها، کمیته‌های مختلف فوتبال و رسانه‌ها که در سالن همایش‌های برج میلاد در نظر گرفته شده بود، شرکت کند؛ اما به دلیل اینکه هواپیمای رییس فیفا در یخبندان فرودگاه هیثرو لندن گیر کرده بود و به مدت سه ساعت اجازه پرواز نداشت، دیر به تهران رسید و به همین دلیل بدون اینکه به این مراسم برود به هتل محل اقامتش خواهد رفت.

 

اینفانتینو، ویژه‌ترین مهمان دیدار فردای استقلال و پرسپولیس خواهد بود و ساعت ۲۰ پنج‌شنبه شب هم ایران را ترک می‌کند.

 

رییس فدراسیون جهانی فوتبال در گفت‌وگو با شبکه خبر با اشاره به حضورش در تهران گفت: دیدن دربی مهم‌ترین هدف من از سفر به ایران بود، چراکه خیلی از آن شنیده‌ام.

 

گفتنی است، دیدار اینفانتینو با دکتر حسن روحانی هم یکی از برنامه‌های در نظر گرفته شده توسط فدراسیون فوتبال است، اما به دلیل سفر استانی رییس جمهوری ایران به بندرعباس، مشخص نیست این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها